شناسهٔ خبر: 67665530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمدید مهلت فراخوان شناسایی ایده‌های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی

مهلت ارسال طرح و ایده‌های نوآورانه به فراخوان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با عنوان "سرنخ" که به منظور شناسایی و جذب افراد دارای ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه پزشکی قانونی برگزار می شود، تا ۳۰ تیر ماه سال جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به عنوان بازوی تحقیق و توسعه سازمان و تنها مرکز تحقیقاتی فعال در حوزه علوم پزشکی قانونی، این فراخوان را با هدف شناسایی و جذب افراد دارای ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه پزشکی قانونی برگزار می کند و در هیمن راستا از تمامی علاقه‌مندان، پژوهشگران، فعالان و دانشجویان این حوزه دعوت به عمل می‌آید تا با شرکت در این رویداد، ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه کنند.

این فراخوان فرصتی مناسب برای شناسایی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت پژوهشگران خلاق و فعال در حوزه علوم پزشکی قانونی است. جذب و حمایت مادی و معنوی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه، فناورانه و اشتغال‌آفرین و همچنین جهت‌دهی مناسب آنها به سمت اولویت‌های راهبردی کشور، زمینه تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و نهایتاً استقلال و خودکفایی کشور را فراهم خواهد کرد.

ایده‌ها و طرح‌هایی که در قدم‌های ابتدایی صرفاً طرح‌های ذهنی هستند، با توجه به برنامه حمایتی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تبدیل به کسب‌وکارهای درآمدزا و مولد خواهند شد.

نحوه شرکت در فراخوان

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این فراخوان و ثبت طرح یا ایده خود، به وب‌سایت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به نشانی b۲n.ir/lmrc مراجعه کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و جزئیات فراخوان از طریق این وب‌سایت قابل دریافت است.

جوایز و حمایت‌ها

حمایت مالی: تا سقف ۱ میلیارد تومان برای تجاری‌سازی.

جایزه نقدی: ۵۰ میلیون تومان.

همکاری: امکان همکاری با مرکز تحقیقات پزشکی قانونی.

سرمایه‌گذاری: امکان سرمایه‌گذاری و فروش محصول.

انتهای پیام 

نظر شما