شناسهٔ خبر: 67664038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی خودروی شاهین در گرمسار

رئیس جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان گرمسار از مصدوم شدن سه نفر در حادثه واژگونی یک خودروی شاهین در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان گرمسار ۲۴ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این سانحه جاده ای در کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی به گرمسار رخ داده است.

وی ادامه داد: در ساعت ۰۱:۱۵ امروز یکشنبه « ۲۴تیرماه ۱۴۰۳» گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی شاهین از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان گرمسار اضافه کرد: با دریافت این گزارش بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند.

مجیدی گفت: این سانحه جاده‌ای که در کیلومتر ۱۰ جاده ایوانکی به گرمسار اتفاق افتاد، سه مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر و همکاری عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

 استان سمنان دارای بالاترین نرخ واژگونی در کشور است به نحوی که واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادفات رانندگی در جاده‌های این استان است.

کارشناسان پلیس راه معتقدند خستگی رانندگان به دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

انتهای پیام

نظر شما