شناسهٔ خبر: 67663311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۸۲۰ تن گوشت منجمد برای هیئت ‌های مذهبی آذربایجان غربی تامین ... -

اقتصاد ایران: ارومیه-مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: تأمین و توزیع ۸۲۰ تُن گوشت بین هیأت‌های مذهبی استان در ماه محرم جهت پخت غذا برای عزاداران و نذری از هفته جاری آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی رحیمی در این زمینه در این زمینه تأمین و توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد بین هیأت‌های مذهبی در ماه محرم در استان در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول تا ۱۲ محرم، مرحله دوم در روزهای منتهی به اربعین و مرحله سوم در روزهای آخر ماه صفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۶۲۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز برای این منظور تدارک دیده شده است بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع حدود ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد از منابع ذخیره‌سازی شرکت و ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد انجام شده است.

رحیمی اظهار کرد: افراد با در دست داشتن معرفی نامه از تبلیغات اسلامی می‌توانند با مراجعه به مباشر جهت دریافت گوشت مورد نیاز هیأت‌های مذهبی و مساجد در ماه محرم اقدام کنند.

وی افزود: تأمین و توزیع گوشت قرمز از طریق مباشرین توزیع فرآورده‌های خام دامی بین هیأت‌های مذهبی در نقاط مختلف استان پیش بینی و مقرر شده هیأت‌های مذهبی در خصوص تأمین فرآورده‌های گوشتی با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به فروشگاه‌های معین در استان مراجعه کنند.

نظر شما