شناسهٔ خبر: 67663275 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها:

پروژه‌های عمرانی سه فرودگاه‌ استان کرمان تا 6 ماه آینده افتتاح می‌شوند

صاحب‌خبر -
پروژه‌های عمرانی سه فرودگاه‌ استان کرمان تا 6 ماه آینده افتتاح می‌شوند
خبرگزاری آریا - مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از آماده شدن مقدمات افتتاح سه پروژه عمرانی در فرودگاه‌های جیرفت، بم و سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا زحمتکشان از آماده شدن مقدمات افتتاح سه پروژه عمرانی در فرودگاه‌های جیرفت، بم و سیرجان خبر داد و افزود: در بازدید میدانی از این 3 پروژه عمرانی که هفته گذشته انجام شد، فرآیند تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه جیرفت در مراحل نهایی قرار گرفته و انتظار داریم بین 3 تا 6 ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها بیان کرد: پروژه بهسازی باند فرودگاه‌های بم و سیرجان نیز در مراحل پایانی است و امیدواریم این دو پروژه نیز تا 6 ماه آینده افتتاح شود.
زحمت‌کشان با اشاره به اهمیت این سه پروژه عمرانی در این سه فرودگاه استان کرمان یادآور شد: این 3 پروژه نیز همانند پروژه‌های عمرانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از انجام مراحل مطالعاتی و مناقصه عمومی و تعیین پیمانکاران روند اجرایی آن از سال 1402 آغاز شد.
مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها یادآور شد: برای آماده سازی این 3 پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های جیرفت، بم و سیرجان از منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده‌است.

نظر شما