شناسهٔ خبر: 67660145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اصلانیان: برای فصل آینده شانسی برای سرخابی‌ها قائل نیستم/ بادامکی قدرت تصمیم‌گیری ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای سرخابی‌‌های پایتخت شانسی جهت رقابت و قهرمانی قائل نیستم چون در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشتند. پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای سرخابی‌‌های پایتخت شانسی جهت رقابت و قهرمانی قائل نیستم چون در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشتند.

صاحب‌خبر -

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص کادر‌فنی جدید پرسپولیس اظهار داشت: تنها اطلاعات ما از کادرفنی جدید پرسپولیس رزومه‌ای است که از آنها مطالعه کرده‌ایم. نقطه‌ی تاریکی که در این رزومه وجود داشت این بود که در بیشتر قراردادها کار نصفه و نیمه رها شده است، این قطع همکاری یا از سمت گاریدو یا باشگاه بوده است. در کل فکر می‌کنم اگر ابزار برایش فراهم باشد بتواند نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه تا اینجای کار پرسپولیس چند بازیکن تاثیرگذارش را از دست داده و هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی جذب کنند. با چند بازیکن بالای ۳۲ سال تمدید کرده‌اند که دو نفر آنها امیری و پورعلی گنجی فصل قبل مصدوم بوده‌اند و آل کثیر هم تا نیم فصل در سپاهان نیمکت نشین بود و فرشاد فرجی هم که مشخص است. با شرایط موجود برای سرخابی‌‌های پایتخت شانسی جهت رقابت و قهرمانی قائل نیستم چون در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشتند. باید دید تفکر مالکان چیست که منابع مالی برای خرید بازیکن در اختیار مدیران قرار نمی‌دهند. سپاهان و تراکتور بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و شرایط بهتری دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که به عملکرد ضعیف بادامکی و درویش در نقل و انتقالات می‌شود، عنوان کرد: آقای بادامکی اختیاری از خودش ندارد و دستورات مدیریت را باید عملی کند، مدیریت هم خودش قدرت تصمیم‌گیری ندارد و مالک باشگاه به او دستور می‌دهد که چقدر هزینه کند! برای همین اسم‌ها کاری نمی‌کنند اگر به جای بادامکی شخص دیگری هم بود وضع به همین صورت بود. بادامکی فقط یک اجرا کننده است و قدرت تصمیم‌گیری شخصی ندارد.

 
اصلانیان در رابطه با مذاکرات سرخابی‌ها با رامین رضاییان گفت: رضاییان از شرایط فنی و بدنی ایده‌آلی برخوردار است، او فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی در سپاهان داشت. به نظرم به هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس بیاید می‌تواند روند خوبش را ادامه بدهد، تصمیم با خودش است در هر صورت به کار هر دو تیم می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما