شناسهٔ خبر: 67659834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

منعم مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان:هزار و ۹۵۰ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم تکمیل شد

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت سیزدهم در ابعاد مختلف ورزشی و زیرساختی و عمرانی اقدامات مؤثری داشته و در این مدت حدود هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید. مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت سیزدهم در ابعاد مختلف ورزشی و زیرساختی و عمرانی اقدامات مؤثری داشته و در این مدت حدود هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، رسول منعم روز شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه قهرمانی و طرح استعدادیابی ورزشی استان در مجموعه ورزشی شهید سرحدی بیرجند، اظهار کرد: تحقق واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از ۴۰ سال از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

وی عنوان کرد: گر به دنبال کشف استعدادها به معنای واقعی و شایسته آن هستیم باید اجرای طرح استعدادیابی ورزشی را اولویت باشد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصريح کرد: در این پایگاه استعدادیابی، آموزش مربیان و ورزشکاران پیرامون علم تغذیه، علم تمرین، علم روانشناسی و علم ریکاوری در رشته‌های مختلف ورزشی برای بانوان و آقایان انجام می‌شود.

منعم با اشاره به طرح آمایش سرزمین که امید و آرزوی همه جامعه ورزشی بود بعد از سال‌ها به منصه ظهور رسید و اجرایی شد، بیان کرد: خوشبختانه این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند و با اجرای آن می‌توانیم عدالت‌محوری را در ورزش و توسعه زیرساخت‌ها و توزیع اعتبارات و منابع داشته باشیم.

وی گفت: توسعه ورزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و توزیع اعتبارات به خوبی در این مناطق انجام شد .

منعم افزود: توجه به بازنشستگان و پرسنل وزارت ورزش و جوانان، توجه به قهرمانان ورزشی و حمایت از آنان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است و امیدواریم در ادامه این مسیر بتوانیم شاهد رشد و بلوغ و پیشبرد ورزش در همه ابعاد باشیم.

وی یادآور شد: تلاش دولت سیزدهم در بحث کاری توجه به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات ورزشی بود که به خوبی این مهم پیگیری شد و هزار و ۹۵۰ پروژه که اکثر آنان در این مناطق کم‌ برخوردار بود نشان از توجه دولت به همه مناطق داشت و خراسان جنوبی هم به نوعی مورد توجه جدی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما