شناسهٔ خبر: 67659810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی: 43 پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گقت: در هفته دولت امسال هم 43 پروژه ورزش و جوانان استان آماده افتتاح خواهد بود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گقت: در هفته دولت امسال هم 43 پروژه ورزش و جوانان استان آماده افتتاح خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی‌؛ سید محمدرضا طالبی امروز در نشست جمع بندی مصوبات سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد افتتاح و بهره برداری 62 باب زمین چمن وزرشی با مساحت 92 هزار و 250 مترمربع با اعتبار 73 میلیارد تومان در استان خراسان جنوبی بودیم. 

معاون استاندار با بیان اینکه تا پایان سال، 43 باب زمین ورزشی به مساحت 60 هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: 11 باب زمین ورزشی امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود که جزو همین 43 باب زمین است و مابقی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

طالبی از افتتاح و بهره برداری 7 باب سالن ورزشی استان به مساحت 12 هزار مترمربع خبر داد و گفت: این تعداد سالن با اعتبار 60 میلیارد تومان از ابتدای دولت وارد فاز اجرا شده که امروز یک مورد از این تعداد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری هم 5 باب سالن ورزشی سقف پوشیده افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار با بیان اینکه در هفته دولت امسال هم 43 پروژه ورزش و جوانان استان آماده افتتاح خواهد بود.

طالبی با بیان اینکه انجام پروژه های عمرانی ورزش و جوانان در استان، آرزوی دیرینه مردم است، گفت: پروژه ها در دولت شهید رئیسی با دید عدالت محوری در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما