شناسهٔ خبر: 67659660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باشگاه کوچک ایتالیایی: مقصد غیرمنتظره قهرمان جهان

رافائل واران، مدافع سابق منچستریونایتد، با توافق برای پیوستن به کومو، آماده حضور در سری آ ایتالیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی تحت مدیریت سسک فابرگاس چراغ سبز را از ستاره سابق فرانسه و رئال مادرید دریافت کرده است. مدیربرنامه این بازیکن اکنون در حال بررسی شرایط قرارداد هستند و پس از گذراندن تست‌های پزشکی، قرارداد رسمی امضا خواهد شد. گفته می‌شود فابرگاس نقش کلیدی در متقاعد کردن واران برای انجام این انتقال داشته است.

این مدافع 31 ساله و قهرمان جهان، پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد در پایان فصل 24-2023، در حال حاضر بازیکن آزاد است. او فصل ناامیدکننده‌ای را در اولدترافورد سپری کرد، چرا که به علت مصدومیت عضلانی برای مدت طولانی از میادین دور بود. واران در مجموع 22 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در فینال جام حذفی که با پیروزی مقابل منچسترسیتی همراه بود، حضور داشت.

2053681

پیش از این، نام لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی آمریکا نیز به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن فرانسوی مطرح شده بود، با این حال، به نظر می‌رسد او بازی در آمریکا را کنار گذاشته و ترجیح داده به تیم ایتالیایی ملحق شود.

واران، ملی‌پوش سابق فرانسه، می‌تواند در تاریخ 19 آگوست برای تیم جدیدش به میدان برود. در آن روز، تیم تحت‌هدایت فابرگاس در بازی افتتاحیه فصل خود به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

2053682

نظر شما