شناسهٔ خبر: 67659514 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تظاهرات فعالان ضد جنگ در نیویورک در واکنش به ادامه جنایات در غزه

فعالان ضد جنگ و حامیان فلسطین در تظاهراتی در شهر نیویورک جنایات تل آویو در غزه با حمایت و تسلیحات آمریکایی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اعتراضات حامیان فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و سیاست‌های کاخ سفید در حمایت از رژیم کودک کش همچنان در آمریکا ادامه دارد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد یکشنبه گزارش داد که گروهی از فعلان ضد جنگ در شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به ادامه جنایات هولناک صهیونیست‌ها با سلاح اهدایی کاخ سفید در نوار غزه تظاهرات کردند.

همچنین، در همبستگی با مردم فلسطین در نوار غزه، گروهی از کادر درمان در ایرلند با راه اندازی کارزاری خواستار توافق نسل کشی تل آویو در غزه شدند.

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی روز شنبه چادرهای آوارگان فلسطینی را در المواصی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایت هولناکی را مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ۹۰ فلسطینی در جنایت اشغالگران صهیونیست در منطقه المواصی در خان یونس به شهادت رسیده و ۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که آوارگان فلسطینی که به دنبال سرپناه بودند، مورد حمله قرار گرفتند. طبق این گزارش، حدود نیمی از کشته شدگان «زنان و کودکان» بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما