شناسهٔ خبر: 67657182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

به تازگی ویدئویی از مجتبی شکوری که با حضور در برنامه "کتاب باز" با اجرای سروش صحت به شهرت رسید، وایرال شده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

برترین‌ها: به تازگی ویدئویی از مجتبی شکوری که با حضور در برنامه "کتاب باز" با اجرای سروش صحت به شهرت رسید، وایرال شده. او که پیش از این خود را جزو رتبه‌های برتر کنکور با رتبه ۴۸ معرفی می‌کرد، حالا با انتشار ویدئویی اعتراف کرده که سهمیه‌ای بوده و بابت دروغـی که به مردم گفته عذرخواهی کرده است.

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

کتاب باز از برنامه‌های نسبتا محبوب سیما طی یک دهه گذشت بود که با تعطیلی‌اش موجی از محبوبیت همراهش شد و هر از چند گاهی هم ویدوهایش در فضای مجازی وایرال می‌شود. اما حالا اعتراف غیرمنتظره مجتبی شکوری، هجمه‌ای را علیه خودش، سروش صحت و تیم سازندگان برنامه درست کرده. برخی معتقدند که آیا سروش صحت نمی‌دانست که این فرد را به برنامه راه داد؟ البته برخی هم از صداقت شکوری تمجید کرده‌اند اما خب انگار چیزی از خشم عمومی کم نمی‌کند. 

نکته‌ای که حالا بیش از پیش در میان نظرات کاربران به چشم می‌خورد، آن حس خیانتی‌ست که از این رفتار دوگانه آقای شکوری کگرفته‌اند. به خصوص آن‌هایی که هوادار افراطی‌اش بودند حالا انگار بدجوری توی ذوقشان خورده. حالا انگار وقت آن رسیده که آن جملات به ظاهر دلنشین و پادکست‌های انگیزشی را به دست باد بسپارند و از ذهن‌شان بیرون کنند. 

واکنش کاربران چیست؟

در ادامه با واکنش مردم همراه می‌شویم. آن‌های که از خیانت گفتند و آن‌هایی هم که از ابتدا اصلا بهایی به این قسم آدم‌ها نمیداند، همه و همه نظر خود را گفته‌اند:

نیلوفر از تمجید هم‌وطنان گلایه کرده: مجتبی شکوری در یک ویدیو گفته که رتبه‌ی ۴۸ کنکورش با سهمیه بوده و مردم کامنت گذاشتن و قربون صدقه‌ی شهامت و شجاعتش رفتن‌. یکی نوشته: «مجتبی جان! کاش تمام سهمیه‌های عالم از آن تو بود.» آه ایرانی بس کن! 

رویا هم مثل نیلوفر: من نمی‌فهمم چرا انقدر برای طرف اکلیلی شدید؟ درسته گفتنش شهامت می‌خواد آفرین که جراتشو داشته ولی چیزی از زشت بودن این خیانت کم نمی‌کنه! خیلی از کسایی که با سهمیه قبول شدن هم باعث درمان خیلی بیماران و بهبودی روحیه آدم‌ها شدن که چی خب؟! این فقط معروف بوده همه می‌شناختن هیچ فرقی نداره.

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

بابک هم شاکی‌ست: طرف تو اولین برنامش که با خنده‌ی مضحک می‌گه من معدل دبیرستانم ۱۵ بود و فلان بعد کنکور رتبه ۴۲ آوردم و رفتم شریف: دانش آموزی که تلاش میکنه و بجایی نمیرسه خودشو سرزنش میکنه که حتما مشکلی دارم که نمیشه پس چطور مجتبی تونست؟ بعد اون دانش‌آموز بدبخت به صد جلسه تراپی نیاز پیدا میکنه و فن‌های آقا میان میگن بابا درسته دروغ گفته و الان اعتراف کرده که سهمیه داشته ولی عوضش با پادکست‌هاش زندگی ما رو نجات داده! 

حمید ترجیح داده قضاوتی نکند: هیچ‌وقت این بنده خدا رو جدی نگرفتم. اصلا آدم جدی ای به نظرم نیامد. شاید در مجموع ۳ دقیقه هم گوش نکردم ببینم چی میگه. پس نمی‌تونم نظری داشته باشم. ولی اگر روی کسی تاثیر مثبتی داشته ما که بخیل نیستیم ( با اصل سهمیه و تبعیض و... موافق نیستم)

ثریا، کظم غیظ کرده: اسم سهمیه که میاد بعد از درد و تبعیضی که حس کردم و به ناحق از سر گذروندم و تو بقیه هم دیدم، به دوستم و خواهرش فکر میکنم که باباشون گفته بود اجازه نمی‌دم از سهمیه هیات علمی استفاده کنین و هر دو تا چقد خفن بودن از کنکور و هستن تا همین الان و البته بعضیا هم مثل این آقای شکوری .. استغفرالله!

رها و تاسفی بزرگ برای مجتبی شکوری: چه شب‌هایی رو من با پادکست مجتبی شکوری به امید بهتر شدن فرداها زندگی کردم !چطور تو با این همه حرف زیبا این بودی مرد؟ متاسفم ولی هر کسی از سهمیه استفاده می‌کنه تا ابد کنسله ! سهمیه کنکور بزرگترین خیانت به کسایی که روزها تلاش میکنن و در نهایت فردی بی لیاقت جاشون رو در ثانیه‌ای میگیره

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

هانیه هم به نکته قابل تاملی اشاره دارد: از هر دو منظر توجه گرفت. هم با دروغ درمورد رتبه سهمیه‌ایش، هم از این اعتراف الکیش و صداقت پوشالیش. چقد راحت می‌شه مردممون رو تحت تاثیر قرار داد.

سامی : طرف به وقت نیاز از سهمیه و رتبه‌ش استفاده کرده الان که خرش از پل گذشته یه بارم با فاز صداقتش اعتبار گرفته، ته شامورتی‌بازی واقعا.

بنفشه کمی ملایم برخورد کرده: این‌که اومده و اعتراف کرده دروغ گفته چیزی نیست که بابتش قربون صدقه‌ش برن اما نباید هم سرزنش بشه خیلی‌ها تو ایران سهمیه دارن و استفاده کردن پس نباید قضاوتش کرد.

مهتاب، فکت شخصی آورده: بهم ثابت شده که ما ایرانی‌ها، یه تخصص خاصی داریم که از آدما بت بسازیم.

و علیرضا: مجتبی شکوری حتی کد سازمان نظام روانشناسی رو نداره حتی نمیشه بهش گفت روانشناس. اسمش توی روانشناسی زرد بود و اینم از استعداد و رتبه‌ش!

نظر شما