شناسهٔ خبر: 67657095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گاریدو در نخستین تمرین پرسپولیس: با هم اتفاقات بزرگی رقم می‌زنیم

تهران- ایرنا- سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه معارفه‌اش در جمع بازیکنان این تیم گفت: باید کنار هم باشیم تا با آمادگی وارد مسابقات شده و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، جلسه معارفه کادر فنی جدید پرسپولیس، پیش از تمرین امروز این تیم برگزار شد. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان در اولین دیدار و گفت‌وگو با شاگردانش، گفت: خوشحالم و افتخار می‌کنم که قرار است با هم کار کنیم. همچنین افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ و شاخصی مانند پرسپولیس شده‌ام. امیدوارم با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما می‌دانید و من هم می‌دانم پرسپولیس چه تیم بزرگی است. این‌جا انتظارات از ما خیلی زیاد است. هم من و هم شما در شرایط سخت کار کرده‌ایم، بنابراین به شرایطی که قرار است با آن روبه‌رو شویم آشنا هستیم. همه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی دارند و باید نظم و انضباط داشته باشیم. اگر همه در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

در پایان صحبت‌های سرمربی، امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم، به گاریدو و همکارانش خوش‌آمد گفت و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

نظر شما