شناسهٔ خبر: 67656971 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنی سندرز: بایدن باید نامزد انتخاباتی بماند

شادی سلطان‌زاده

یک سناتور برجسته آمریکایی با حمایت از نامزدی "جو بایدن" در انتخابات آمریکا به رغم شبهات درباره وضعیت سلامت او، از دموکرات‌ها خواست به مشاجرات در این باره پایان دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، "برنی سندرز" سناتور برجسته جناح چپ آمریکا، امروز(شنبه) به رغم درخواست‌ها از "جو بایدن" رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور برای کناره‌گیری از رقابت‌ها به دلیل وضعیت سلامتی او، از نامزدی او برای ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که سندرز در یادداشتی که در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شده، آورده است: بس کنید! آقای بایدن ممکن است نامزد ایده‌آل نباشد اما نامزد خواهد بود و باید باشد.

با توجه به گزارش‌ها درباره مطرح شدن ایده برکنار کردن بایدن از نامزدی انتخابات توسط اعضای ارشد این حزب گفت: وقت آن رسیده است که دموکرات‌ها از دعوا و ایراد گرفتن دست بکشند.

عملکرد ضعیف بایدن در اولین مناظره انتخاباتی در مقابل "دونالد ترامپ" نامزد حزب جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، همچنین رفتارهای سوال‌برانگیز او در رویدادهای رسمی بر شبهات درباره احتمال برکناری او از رقابت‌های انتخاباتی توسط هم‌حزبی‌های دموکراتش دامن زده است.

اگرچه بایدن تا کنون تمایلی برای کناره‌گیری از انتخابات نشان نداده است.

نظر شما