شناسهٔ خبر: 67654814 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شناسایی ۱۰۰ واحد ضایعات غیرمجاز در یزد/ ۸۰ واحد پلمب شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: یزد- فرماندار یزد با اشاره به شناسایی ۱۰۰ واحد ضایعات غیرمجاز گفت: از این تعداد، ۸۰ واحد پلمب شده و به هیچ وجه رفع پلمب نمی شوند.

صاحب‌خبر -

سید محمدرضا مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های انجام شده در سال‌های اخیر، شهرک ضایعات یزد آماده بهره برداری شده است، گفت: انتقال واحدهای ضایعات مجاز و غیرمجاز طی یک فرآیند حقوقی و با همکاری دادستانی شهرستان یزد و شهرداری و صنف آهن فروشان انجام می‌گیرد.

فرماندار یزد افزود: ۲۱۵ واحد ضایعات مجاز در شهرستان یزد فعالیت می‌کنند که به همه آنها اخطار کتبی داده شده، بنرهایی نصب شده و ضرب ا لاجلی برای انتقال به این شهرک داده شده است.

وی با تأکید بر ممنوعیت فعالیت واحدهای غیرمجاز تصریح کرد: تاکنون ۱۰۰ واحد غیرمجاز شناسایی شده که ۸۰ واحد با همکاری دادگستری، دادستانی، شهرداری، پلیس اماکن، پلیس امنیت و اتحادیه صنف آهن فروشان پلمب شده و به هیچ وجه رفع پلمب نمی‌شوند.

مدرسی از برخورد با ۲۰ واحد دیگر در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: واحدهای مجازی که نامه انتقال نداشته باشند نیز پلمب خواهند شد و فک پلمب تنها در صورتی انجام می‌شود که نامه انتقال دریافت کرده و درصدد انتقال به شهرک ضایعات باشند.

وی با اشاره به عقد قرارداد انتقال به شهرک از سوی ۷۵ واحد ضایعاتی گفت: به هیچ وجه پذیرفته نیست واحد ضایعات در بافت شهری و مسکونی فعالیت داشته باشند و تصمیم استان اینست که شهر یزد باید از واحدهای صنفی ضایعات خالی شده و به این شهرک منتقل شوند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه شهرک ضایعات از زیرساخت‌های عمرانی کاملی برخوردار است و آسفالت آن نیز تا ۲۰ روز آینده نهایی می‌شود و احتمالاً واحدها تا دو ماه آینده منتقل خواهند شد، فاصله این شهرک با آخرین نقطه شهری را هفت کیلومتر توصیف کرد و به واحدهایی که برای انتقال به این شهرک مقاومت می‌کنند، هشدار داد که با برخورد قاطعی مواجه خواهند شد.

نظر شما