شناسهٔ خبر: 67653900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی در محرم

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد استان در پویش «به عشق حسینم می‌بخشم» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ‌اظهار داشت: حسن چاووشی خواننده ایرانی در قالب پویش «به عشق حسین می‌بخشم» 255 میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی کمک کرد.

وی ادامه داد: با این کمک و دیگر کمک‌ها و آورده زندانیان زمینه آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی بدهی این 9 زندانی را 20 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام و گفت: از این میزان بدهی 255 میلیون تومان را محسن چاووشی خواننده مطرح کشور، 67 میلیون و 800 هزار تومان را ستاد دیه خراسان جنوبی و 293 میلیون تومان را ستاد دیه کشور و بقیه هم رضایت شاکی پرداخت کرد.

به گفته حسین‌پور از ابتدای امسال 37 زندانی جرائم غیر عمد آزاد خراسان جنوبی آزاد شدند که از این تعداد 33 نفر مرد و 4 نفر خانم هستند.

وی کل بدهی زندانیان آزاد شده استان را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای آزادی این زندانیان 12 میلیارد و 300 میلیون تومان از شکات رضایت گرفته شد و بقیه با کمک ستاد دیه کشور، استان و پرداخت تسهیلات تامین شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون 52 زندانی جرائم غی عمد در زندان‌های استان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند افزود: از این تعداد 22 نفر بدهی مالی، 28 نفر مهریه و یک نفر دیه است.

انتهای پیام/.

نظر شما