شناسهٔ خبر: 67651584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چراغ سبز پرسپولیس برای بازگشت علیرضا بیرانوند به یک شرط

باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات رخ داده در نقل‌و‌انتقالات این باشگاه و گلایه هواداران، به فکر بازگرداندن بیرانوند به این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، بر شکایت از این بازیکن و جلوگیری از عدم بازگشت او به پرسپولیس تأکید داشتند اما اوضاع نامطلوب سرخ‌ها در چند روز اخیر باعث شده رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس از موضع خود عقب‌نشینی کنند.

پرسپولیس در جذب محمدرضا اخباری تا این لحظه ناکام بوده و درویش با توجه به وضعیت آشفته سرخ‌ها و انتقادات شدید هواداران و جدایی چند بازیکن از این تیم، بار دیگر به فکر بازگرداندن بیرانوند افتاده تا حداقل مانع جدایی یکی از دیگر ستاره‌های تیمش شود و کمی هواداران را آرام کند.

بیرانوند که از فسخ قرارداد با پرسپولیس پشیمان شده، پس از اختلاف در مذاکره با باشگاه تراکتور از بازگشت به پرسپولیس استقبال می‌کند.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با تسنیم با تأیید احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه فقط با رقم قرارداد قبلی (حدود 20 میلیارد تومان) با این دروازه‌بان قرارداد امضا خواهد کرد.

بیرانوند پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس، یک پیش‌نویس قرارداد دو ساله با تراکتور به امضا رسانده و همین موضوع به معضلی بزرگ برای بازگشت او به پرسپولیس تبدیل شده است. هرچند شنیده می‌شود با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک سال با بازیکنان بالای 30 سال، پیش‌نویس قرارداد او با تراکتور چندان وجاهت قانونی ندارد اما با این حال این موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

نظر شما