شناسهٔ خبر: 67648232 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

 پرونده برنامه های قرآنی در حج سال جاری بسته شد

سمانه نوری زاده قصری

کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به حج تمتع امسال که فعالیت خود را از ٢۶ اردیبهشت ماه آغاز کرده بود، با مراجعه سرپرست کاروان، به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، اعزامی به حج تمتع امسال که فعالیت خود را از ٢۶ اردیبهشت ماه آغاز کرده بود، با مراجعه سرپرست کاروان، به کار خود پایان داد.

علی صالحی متین، سرپرست کاروان نور، در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، مورد استقبال محمدتقی میرزاجانی، رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، مجتبی آهی نیا، مسئول آموزش شورای عالی قرآن، میلاد فروتن راد، سرپرست حوزه ارتباطات شورا، خانواده و جمعی از بستگان خود قرار گرفت.

 پرونده برنامه های قرآنی در حج سال جاری بسته شد

در کاروان قرآنی امسال مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، سینا طباخی از آذربایجان شرقی و گروه تواشیح العباد از خوزستان، متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت سعید، خلیل سعیدی و محمد امین سبهانی خالص سرپرستی علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران حضور داشتند.

 پرونده برنامه های قرآنی در حج سال جاری بسته شد

نظر شما