شناسهٔ خبر: 67645402 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی:

رئیس جمهور منتخب از ظرفیت‌های منابع انسانیِ جوان و انقلابی برای پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند

کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی در بیانیه ای خطاب به پزشکیان رئیس جمهور منتخب توصیه کرد با توکل به خداوند رحمان به افق‌های بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذِینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ ( زمر آیه ۱۷_۱۸) مشارکت های سیاسی و اجتماعی مردم در طول ۴۵ سال گذشته در گونه های مختلف انتخابات و از جمله‌ انتخابات ریاست جمهوری یکی از ویژگی های ممتاز نطام جمهور اسلامی ایران است که در کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی جهان کمتر سراغ داریم حضور ۵۵ میلیون نفر از مردم ایران در دو دور انتخابات در کمتر از بک هفته، آن هم پس از سوگ ملی در از دست دادن رئیس جمهور فقید خود ، رخداد سیاسی بزرگی است که باید در درجه اول شکرگذار خداوند و قدردان مردم نجیب ایران باشیم و بخصوص قدردان مقام معظم رهبری بود که مثل همیشه با تدبیر و حکمت، حادثه غم انگیز از دست دادن رئیس جمهور کشور را از تهدید به فرصت تبدیل کردند.

اکنون ضمن تبریک به آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب و محترم ، حمایت از ایشان را حمایت از نظام دانسته و موفقیت شان را در تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال آرزومندیم. بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی ضمن تاکید بر شرایط محیطی و محاطی حاکم بر کشور توجه رئیس محترم جمهور را به این شرایط جلب می کند. شرایطی که حاوی فرصت ها و تهدیداتی است. در حال حاضر انقلاب اسلامی ، نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور و مردم ایران در موقعیتی بسیار حساس قرار دارند. در داخل کشور و در سطح ملی مردم ایران چشم انتظار تحقق وعده های داده شده هستند، در سطح منطقه ای در غرب آسیا نسل جدید هسته های حزب الله که میراث و توصیه امام خمینی هستند و جبهه بزرگ مقاومت را از یمن، سوریه و لبنان و عراق تشکیل داده اند و در حال پایان دادن به هژمونی و سلطه آمریکا و غرب و رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در چپاول منابع نفت و گاز خود هستند، آنان منتظر سیاست های‌خارجی دولت چهاردهم در جهت تقویت جبهه مقاومت هستند.

در سطح جهانی نظام روابط بین الملل و هندسه قدرت سیاسی در حال دگرگونی و نظم جدید جهانی در حال شکل گیری است. مجموعه ی این شرایط داخلی ، شرایط منطقه ای و شرایط جهانی ،منظومه‌ای از فرصت ها و ظرفیت هایی را در اختیار رئیس جمهور منتخب قرار داده است که اگر رئیس جمهور محترم بتوانند به خوبی و به درستی از این فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنند، نام نیک و ماندگاری را برای همیشه از خود در تاریخ سیاسی ایران به ثبت می رسانند. اگر این شرایط بخوبی توسط تیم همکار ایشان دیده شود، قطعا کارنامه درخشانی را برای آقای دکتر پزشکیان رقم خواهد زد و اگر خدای نخواسته تیم همکار ایشان به شرایطی که در آن قرار داربم توجه لازم را نداشته باشند، چه بسا خسارت های بزرگ و جبران ناپذیری را به بار آورد که دود آن به چشم ایران و ایرانیان خواهد رفت. با روحیه مردمی و مشی سادگی و صداقتی که از رئیس جمهور دیده می شود ، مردم ایران منتظر سربلندی ایران و ایرانیان و رئیس جمهور منتخب خود هستند.

کلید ابن فتح بزرگ برای جناب آقای دکتر پزشکیان، توجه خاص در اجرای رهنمون های رهبری عزیز و اجرای سریع و درست سیاست های کلی و ابلاغی نظام است که‌ به تایید رهبری رسیده است . همچنین حفظ روحیه ساده زیستی و صداقت و رعایت اعتدال و میانه روی در اجرا و بخصوص انتخاب همکاران با شاخص هایی که مقام معظم رهبری فرمودند " به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز توصیه میکنم با توکل به خداوند رحمان به افق‌های بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند." در پایان ضمن تبریک مجدد به آقای دکتر پزشکیان، بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی، با بهره مندی از دانش و تخصص استادان معزز بسیجی و نیز استفاده از تجربه زیسته دو دهه فعالیت انقلابی، همکاری و تعامل سازنده و موثر خود را اعلام می دارد.

کانون بسیح اساتید دانشگاه علامه‌طباطبایی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

نظر شما