شناسهٔ خبر: 67645064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی وزیر کشور: خدمتگزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

سمنان - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم می‌تواند به زحمات صورت‌گرفته تاکنون قوت بخشد و نباید تا آخرین روز خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید تقی شاهچراغی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: در دولت سیزدهم تلاش شد تا همه مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت های مختلف، عمل کنند.

وی بیان کرد: به برکت حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.

ستاد انتخابات امانتدار رای مردم بود

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها امانتدار رای مردم بودیم، هرکسی که مردم انتخاب کردند و با هر نگاه و گرایشی، باید همه تلاش کنند تا با قوت خدمتگزاری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های قبل را ایفا کنند، اگر اقدام و کاری انجام نشده، باید انجام شود که دولت سیزدهم با حضور موثر در میدان، این امر را اجرایی کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور: خدمتگزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

شاهچراغی یادآور شد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در شرایط خاصی شکل گرفت و در امنیت کامل و سالم برگزار شد. از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود.

دسیسه‌های دشمن از حادثه بالگرد تا انتخابات

وی تاکید کرد: در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فشار سنگینی از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شد، تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه با اقدامات جهادی و مدیریت و هم افزایی بین دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، دسیسه دشمنان خنثی شد، ادامه داد: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث شروع به هنگام رای‌گیری قرار داشت.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: جدایی مردم از حاکمیت و بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی، و تلاش برای تحریم، از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، اما با اقدامات صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سمنان در این نشست حضور داشتند.

۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در استان سمنان واجد شرایط رای دادن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بودند که در دور اول ۴۹.۱۱ درصد و در دور دوم ۲۹۷ هزار و ۴۵۶ نفر معادل ۵۵.۶۶ درصد از واجدان شرایط رای دادن در استان در پانزدهم تیر ۱۴۰۳ شرکت کردند که نسبت به دور اول افزایش قابل توجه داشت.

در بین شهرستان های استان‌، سرخه با ۸۰.۹ درصد بیشتری میزان مشارکت را داشت و میزان مشارکت در سایر شهرستان های استان در میامی ۶۶.۳ درصد، در دامغان ۶۰.۸ درصد، در شاهرود ۵۹.۹ درصد، در مهدیشهر ۵۷.۲ درصد، در آرادان ۴۷.۳ درصد، در سمنان ۴۷.۱ درصد و در گرمسار ۴۷ درصد بود.

نظر شما