شناسهٔ خبر: 67645055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

عملکرد «ایسنا» در انتخابات قابل تقدیر است

مریم عبدی

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: عملکرد خبرگزاری ایسنا در مازندران به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بابل قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

علی پیرفلک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در افزایش بصیرت و ایجاد مشارکت حداکثری در همه حوزه‌ها بخصوص انتخابات دارند، اظهار کرد: در دنیای کنونی نقش رسانه‌ها بسیار ویژه بوده و با اطلاع رسانی به موقع، وثیق و آگاهانه در موقعیت‌های خاص بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: نقش خبرگزاری ایسنا در بیان عملکرد دولت سیزدهم و خدمات ارائه شده بسیار مشهود بود و این نقش با شروع فرآیند انتخابات در قالب کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان و با حضور میدانی در جامعه پررنگ‌تر شد .

فرماندار شهرستان بابل تصریح کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شهرستان بابل با مصاحبه‌های متنوع با افراد تاثیر گذار و همچنین حضور در بین مردم و دربطن جامعه در ایجاد مشارکت حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای در دو مرحله انتخابات  نقش پررنگی داشت.

پیرفلک با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و اهمیت آن در عرصه بین المللی یادآور شد: حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای در این برهه زمانی بسیار حائز اهمیت بوده که رسانه‌های شهرستان به ویژه خبرگزاری ایسنا بعنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی  در این نقش آفرینی بسیار خوب عمل کردند.

وی با اشاره به قابلیت‌های ارزنده خبرگزاری ایسنا در انعکاس اخبار در حوزه‌های مختلف، گفت: امیدوارم شاهد فعالیت‌های موثرتر این خبرگزاری در جامعه باشیم؛ چراکه توجه همزمان به همه حوزه‌ها، نقد بجا و بدون حاشیه، تحلیل اصولی مسائل، ارتباط تنگاتنگ با مسئولان و ارائه عملکرد ادارات، ارتباط بین مدیران و مردم و بیان مشکلات در راستای حل آن از ویژگی‌های قابل توجه خبرگزاری ایسنا است.

فرماندارویژه بابل در پایان تصریح کرد: ضروریست مسئولان در بیان عملکرد دولت با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در رفع موانع موجود همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما