شناسهٔ خبر: 67642933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: کمبود مسکن، بزرگترین معضل پیش روی اقتصاد استان یزد است

یزد- ایرنا- استاندار یزد با تاکید بر لزوم اجرای طرح نهضت ملی مسکن در موعد مقرر و با بیان اینکه پیگیری جدی همراه با سرعت، قدرت و بالاترین کیفیت این طرح از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب است، گفت: کمبود مسکن، بزرگترین معضل پیش روی اقتصاد این استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان که به منظور بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن و پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت برگزار شد با اشاره به امید بسیاری از مردم به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پیگیری جدی و همراه با سرعت، قدرت و بالاترین کیفیت این طرح از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب، شهید جمهور و رئیس جمهور منتخب بوده است.

وی با بیان اینکه احصای ۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن از روزهای ابتدایی دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: کلیه مراحل قانونی تایید اراضی این طرح تا شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی شده و اکنون به اندازه ۸۰ هزار نفر زمین تایید نهایی شده در استان وجود دارد.

فاطمی، کل واجدین شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن استان را ۵۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده وزیر راه و شهرسازی صرفا با بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن در استان یزد تا سقف ۲۰ هزار نفر واجدین شرایط مقیم استان موافقت کرده‌ است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق تعهدات کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن در موعد مقرر عنوان کرد: قطعا انگیزه‌ها و انرژی‌های مدیران و مسئولان دولت سیزدهم نسبت به روز اول تفاوتی نداشته و تغییر دولت و جابجایی‌ها باعث ایجاد اختلال در امور مردم نخواهد شد.

استاندار یزد از مسئله مسکن به عنوان بزرگترین مشکل پیش روی اقتصاد و معضلات اجتماعی خانواده‌ها در استان نام برد و گفت: پیگیری و رفع این مسئله با نیت‌های خدایی، عزم‌های استوار و پیگیری‌های جدی تا لحظه آخر مسئولیت ادامه خواهد داشت.

فاطمی در پایان با اشاره به گردش نخبگان و روی کار آمدن افراد با انگیزه‌ و با انرژی بیشتر به واسطه تغییر دولت‌ها خاطرنشان کرد: فصل مشترک همه کارگزاران دولت‌ها در کشور کار برای خدا و خدمت به مردم بدون منت و با تمام توان تا لحظه آخر خواهد بود.

نظر شما