شناسهٔ خبر: 67639954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عرف نیست که هولدینگ بازیکن بگیرد:

دین‌محمدی: بدون نظر نکونام نباید بازیکن جذب شود

سیروس دین‌محمدی اعتقاد دارد که جواد نکونام بازیکنان انتخاب شده توسط هولدینگ را نخواهد پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، سیروس دین‌محمدی در بازی دوستانه‌ای که برای آزادسازی زندانیان غیرعمد برگزار شده بود حضور پیدا کرد و در جریان برگزاری مسابقه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در صحبت‌های خود به تمجید از مراسمی که برگزار شد پرداخت و پس از آن به صحبت درباره باشگاه استقلال پرداخت.

ویدئو: 347398

دین‌محمدی در واکنش به این سوال که خریدهایی که در باشگاه استقلال بدون نظر سرمربی انجام می‌شود و دلیل این موضوع چیست گفت: آمدیم کار خیر انجام دهیم یا حاشیه، عرف است که لیست را سرمربی ارائه کند و مدیریت بازیکن بگیرد، باید نظر جواد نکونام بازیکن بگیرند.

دین‌محمدی درباره اینکه سمیعی اعلام کرده که دو بازیکن اهل بوسنی توسط مدیریت جذب شده است گفت: من فکر نمی‌کنم جواد نکونام موافقت کند، شناختی که از جواد دارم بعید می‌دانم قبول کند، ایشان باید جوابگو نکونام باشد، اگر این بازیکن در کار تاکتیکی موفق نباشد پاسخگو نکونام است، هر بازیکنی که استقلال می‌خواهد جذب کند باید با نظر سرمربی باشد.

او در انتها افزود: این کار باید عرف باشد و سرمربی بازیکن جذب کند غیر از این باشد اصولی نیست، آیا اگر تیم ببازد هولدینگ جواب هواداران را می‌دهد، نکونام باید پاسخگو باشد، من جواد را می‌شناسم بعید می‌دانم قبول کند.

نظر شما