شناسهٔ خبر: 67639757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وعده روزبه به هواداران/ تا آخر عمر استقلالی هستم

روزبه چشمی پس از تمدید قراردادش با استقلال، به صحبت درخصوص وضعیت این تیم و حل شدن مشکلات مالی در هفته آینده پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روزبه چشمی پس از تمدید قراردادش با استقلال گفت: ما که کارهایمان انجام شده بود. در این مدت نیز بحث مطالبات در میان بود وگرنه استقلال خانه ماست و تا آخر فوتبالمان همین‌جا هستیم. بحث قراردادی نداشتیم و مربوط به طلب‌هایمان بود.

بیشتر بخوانید؛

روزبه چشمی با استقلال تمدید کرد

وی در مورد وضعیت استقلال گفت: فکر می‌کنم باید هلدینگ از تیم حمایت کند تا باشگاه راه بیفتد. یک ماه دیگر لیگ شروع می‌شود. همه باید دست به دست هم بدهیم و شرایط را درست کنیم. باید بازیکنانی که سرمربی خواسته، جذب و یا تمدید شوند. باید فصل را خوب شروع کنیم. هیچ توجیهی وجود ندارد. امیدوارم جلسه فردای هلدینگ و باشگاه خروجی خوبی داشته باشد. باید از این هفته بحث تمدیدها و جذب قراردادها شروع شود. همه دنبال کار هستند، یک سری مشکلات هست که ان‌شاءالله در جلسه حل شود.

چشمی درخصوص ناراحتی هواداران از هلدینگ و باشگاه بابت جذب برخی از بازیکنان و نارضایتی آنها در این خصوص گفت: یک سری مشکلات، بخصوص در منابع مالی، وجود داشته است.

روزبه درباره اینکه استقلال مطالبات آمانوف را پرداخت کرده، گفت: بدهی‌های داخلی و خارجی که زیاد بود. الان زمان نقل و انتقالات است و همه ما از مشکلات، مطالبات و... آگاه بودیم. باز هم می‌گویم که امیدوارم جلسه فردا میان مدیریت و هلدینگ خروجی خوبی داشته باشد تا نهایتا یکشنبه شرایط را طوری پیش ببرند تا هم بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند و هم نفرات جدید جذب شوند. باید سریع‌تر شروع کنیم تا بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

او درخصوص اینکه آیا مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت کرده یا خیر، پاسخ داد: ان‌شاءالله پس از جلسه فردا حل شود و امیدواریم.

وی درباره اینکه نکونام در شرایط فعلی تیم سکوت کرده و مصاحبه‌ای انجام نداده، گفت: اینگونه نیست که بگوییم کسی هیچ کاری انجام نداده، چون جلساتی برگزار شده است. مشکلات مالی و کمبود منابع مالی وجود داشته که این باعث ضرر در بازار نقل و انتقالات می‌شود. قول داده‌اند که فردا این مشکل حل شود. وگرنه در بحث مذاکره، با برخی از بازیکنان صحبت‌هایی شده و شاید حتی باشگاه با برخی نفرات نیز به توافق رسیده باشد. ولی خب منتظر منابع مالی هستند. اگر این مشکل حل شود، هم بحث خرید بازیکن و هم تمدید نفرات مورد نظر سرمربی انجام می‌شود و ما نیز قول می‌دهیم که فصل را پرقدرت شروع کنیم ولی به حمایت هلدینگ و باشگاه نیاز داریم تا شرایط را طوری پیش ببرد که تمرینات سریع‌تر شکل بگیرد چون یک ماه دیگر لیگ شروع می‌شود. هم کادرفنی و هم باشگاه پیگیر جذب بازیکن بوده‌اند ولی مشکلات مالی وجود داشته است. ان‌شاءالله پس از جلسه فردا این موضوع حل شود.

چشمی درباره اینکه استقلال با وجود حسینی، خالدآبادی و سعیدی‌فر اقدام به جذب یک گلر خارجی کرده است، گفت: آقای سمیعی درباره این اتفاق صحبت کرده است. قطعا حسینی بهترین گلر سال قبل و کاپیتان تیم بوده است. قطعا در تیم ماندگار است. حالا اتفاقی رخ داده که خارج از حیطه وظایف ماست که درباره‌اش صحبت کنیم. یک سری مسائل حاشیه‌ای درباره دو بازیکن خارجی وجود داشته، ولی سیدحسین کاپیتان تیم است و ان‌شاءالله در تیم ماندگار است و از هفته آینده دور هم جمع می‌شویم و تمرینات را آغاز کنیم.

روزبه درخصوص اینکه استقلال می‌تواند در این فصل موفق شود یا خیر، اظهار داشت: این انتظار هواداران از ما همیشه وجود داشته و کاملا بجاست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. درباره سال قبل خیلی صحبت کردیم که چه اتفاقاتی رخ داد. ان‌شاءالله فردا و پس از جلسه، باید آن اتفاق خوب برای تیم و هواداران استقلال رخ بدهد. باید فصل را خوب و پرقدرت شروع کنیم. دیگر هیچ توجیهی از سمت باشگاه، خود تیم و... وجود ندارد. امیدوارم فردا اتفاقات خوبی رخ بدهد و با تمام توان تمریناتمان را شروع کنیم و فصل خوبی داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما