شناسهٔ خبر: 67638400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سومین مدرسه عالی مهارتی حقوق کشور در کرمان افتتاح شد 

کرمان- ایرنا- دادگستری کرمان اعلام کرد که سومین مدرسه عالی مهارتی حقوق کشور همزمان با سفر اخیر معاون قوه قضاییه و رییس مرکز حل اختلاف به این استان در دیار کریمان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان روز جمعه اعلام کرد: مدرسه عالی حقوق کرمان، اولین مدرسه در جنوب شرق کشور است که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان می تواند فاصله بین مطالب تئوری دانشگاهی و حوزه اجرا را برطرف کند.

این مدرسه طی روزهای اخیر افتتاح و خبر آن امروز اطلاع رسانی شده است.

به نقل از رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نقل شده که مدرسه عالی حقوق ابداعی در نظام‌حقوقی کشور است که منجر به مهارت سازی در بین فارغ التحصیلان حقوق می شود.

برگزاری دوره های کاربردی از دیگر اقدامات مدرسه عالی حقوق اعلام و بیان شده در این مدرسه متقاضیان شرکت در آزمون های وکالت و کارشناسی نیز آموزش های تخصصی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی معاون قضایی و حل اختلاف دادگستری استان کرمان در این باره اظهارداشت: برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای شوراهای حل اختلاف، کارشناسان و وکلا نیز برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: در بدو امر دوره آموزشی برای ۸۰۰ نفر از اعضای شوراهای حل اختلاف استان با موضوع هوش مصنوعی و یک دوره برای ۹۰۰ نفر از وکلا و کارشناسان با موضوع داوری پیشرفته برنامه ریزی شده است.

نظر شما