شناسهٔ خبر: 67638206 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان‌الاقصی/ حمله موشکی از جنوب لبنان به الجلیل

شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی تظاهرات خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا شدند؛ تخریب دو سوم مدارس سازمان ملل در غزه؛ حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی از مهمترین تحولات روز ۲۸۰ طوفان الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز جمعه شهرهای رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را در دویست و هشتادمین روز از جنگ علیه غزه بمباران کردند.

بیشتر بخوانید؛

طوفان‌الاقصی| بمباران شدید ۲ منطقه در در نوار غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی صهیونیست در جریان حمله پهپادی روز گذشته حزب الله لبنان به منطقه اشغالی الجلیل غربی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «المطله» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که مستقیما به اهداف اصابت کرده است.

مهمترین تحولات روز ۲۸۰ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

«فیلیپ لازارینی»، رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در تاریخ ۷ اکتبر گذشته دو سوم مدارس آنروا را تخریب کرده است که ۴ مورد از آنها طی همین چهار روز گذشته تخریب شده‌اند.

شهرک‌نشینان خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا شدند

شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی تظاهرات به سمت قدس اشغالی حرکت کرده و خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا با مقاومت غزه شدند.

حمله موشکی از جنوب لبنان به الجلیل اعلی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی از جنوب لبنان به منطقه الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «المطله» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که مستقیما به اهداف اصابت کرده و در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شده است.

کشته شدن یک نظامی دیگر صهیونیست در درگیری های شمال غزه

ارتش اسرائیل اعلام کرد والری چاپونوف، افسر گردان ۹۳۰۸ ارتش اسرائیل در درگیری های شمال غزه کشته شده است.

مقاومت لبنان پایگاه نظامی «حانیتا» را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد که رزمندگان این جنبش صبح امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی حانیتا هدف حملات موشکی قرار داده است.

کشته شدن یک نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی صهیونیست در جریان حمله پهپادی روز گذشته حزب الله لبنان به منطقه اشغالی الجلیل غربی خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خان یونس را بمباران کردند

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند. منابع پزشکی اعلام کردند که در این حمله بیش از ۱۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما