شناسهٔ خبر: 67636179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهردار شهر گلستان:نخبگان موتور محرک و پیشران پیشرفت هر شهری می باشند 

شهردار شهر گلستان در دیدار با نخبگان بر استفاده از ظرفیت نخبگان تاکید کرد و پیشرفت هر شهری را در گرو استفاده از ظرفیت این قشر دانست. شهردار شهر گلستان در دیدار با نخبگان بر استفاده از ظرفیت نخبگان تاکید کرد و پیشرفت هر شهری را در گرو استفاده از ظرفیت این قشر دانست.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در نشست صمیمی نخبگان با امام جمعه شهرستان بهارستان شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گلستان که به همت هیئت بیت الزهرا(س) برگزار شد، بر لزوم هم افزایی و همکاری نخبگان با مدیریت شهری و مسئولین برای شتاب در پیشرفت و آبادانی این شهر تاکید شد.

 سید محمد میرزمانی، شهردار گلستان در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره مدیریت شهری ششم گفت: طی بیش از ۲۰ سال گذشته، مجموعه مدیریت شهری اقدامات عمرانی گسترده‌ای در گلستان انجام داده است و ما همگی در قبال این شهر مسئولیت اجتماعی داریم و باید در جهت آبادانی و ارتقای کیفیت زندگی آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مردم گلستان مردمی فهیم و قدرشناس هستند، افزود: خوشبختانه این شهرستان در حال رشد و پیشرفت است و ما شاهد توزیع عادلانه امکانات و خدمات در همه محلات هستیم.

شهردار گلستان از جمله اقدامات شاخص در دوره مدیریت فعلی را ساخت ۵ سرای محله با نمای فاخر در هر شهرک، احداث بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع ابنیه فرهنگی ورزشی و بزرگترین استادیوم ورزشی در بوستان استاد شهریار و ... عنوان کرد.

وی همچنین از ساخت اولین پارک بوستان و سالن ورزشی بانوان در محله سبزدشت، تعریض ها، پروژه آبهای سطحی، مسیرگشایی ها و افزایش ظرفیت معابر شهر برای تسهیل تردد شهروندان خبر داد. دکتر میرزمانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در اداره شهر اظهار داشت: شهرداری آمادگی دارد تا با همکاری نخبگان در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و رفاهی و دیگر حوزه‌های مرتبط اقدامات موثرتری انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر گلستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره ششم شورا گفت: از زمان آغاز فعالیت این دوره، شاهد تحولات چشمگیری در شهر گلستان بوده‌ایم و خوشبختانه گام‌های بلندی در جهت تحقق شعار "گلستان، گلستان می‌شود" برداشته شده است.

وی احیای بافت فرسوده و تعریض و مسیرگشایی بیش از ۱۷ هزار متر مربع معابر را از جمله اقدامات شاخص در این دوره عنوان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. 

نادر سازور در پایان با تأکید بر حمایت شورا از نخبگان و ایده‌های نوآورانه آنها گفت: شورای شهر همواره پشتیبان نخبگان و خلاقیت‌های آنان خواهد بود و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت مشارکت فعال نخبگان در اداره شهر دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما