شناسهٔ خبر: 67632268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خزایی در گفتگو با مهر:

مجلس و دولت باید نگاه‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند

زهرا علیدادی

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت باید نگاه‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و با یکدیگر همکاری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

علی خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید با یکدیگر همکاری کنند، اظهار کرد: همان طور که حاشیه‌سازی و ایجاد چالش در ایام انتخابات غلط است، بعد از انتخابات هم نباید شاهد حاشیه‌سازی، تخریب و ایجاد تنش باشیم، چرا که این کارها دشمن شادکن است.

وی با بیان اینکه در معرفی وزرا و تعیین کابینه هم نباید شاهد تنش و چالش باشیم، گفت: همه موظف هستند به دولت کمک کنند، اما دولت چهاردهم نیز موظف است که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، چرا که شهید جمهور یک فرد کارآمد، دلسوز، مردمی و پرکار بود و بنابراین دولت چهاردهم باید به روش دولت شهید رئیسی عمل کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید افراد شایسته و فراجناحی جهت تصدی وزارتخانه‌های مختلف کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند و باید متخصص، متعهد، کاربلد، پرکار، جهادی و انقلابی باشند.

خزایی ادامه داد: اگر رئیس جمهور در معرفی وزرا این موارد را لحاظ کند و افرادی فراجناحی را به مجلس معرفی کند، قطعاً مجلس هم همکاری‌های لازم را با دولت خواهد داشت. قطعاً همکاری مجلس با دولت به این معنا است که مجلس کمک کند یک کابینه قوی و دولت قوی بر سر کار بیاید.

وی تصریح کرد: فارغ از اینکه چه افرادی برای وزارتخانه‌ها معرفی می‌شوند و وابسته به کدام جناح و اندیشه باشند، باید در جلسات رأی اعتماد وزرا، تخصص و تجارب و سوابق آن افراد مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هم دولت باید حداکثر همکاری را با مجلس داشته باشد و هم مجلس باید این نگاه را نسبت به دولت داشته باشد. مجلس و دولت باید نگاه‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و به شایسته سالاری توجه کنند.

نظر شما