شناسهٔ خبر: 67618620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در راستای پویش هر هیات، آزادی یک زندانی؛

هیات نعیم آباد یزد ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اهدا کرد

یزد- هیات عزاداران حسینی نعیم آباد یزد در راستای پویش «هر هیات آزادی یک زندانی»، ۱۰۰ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ محمود صادقیان سرپرست هیأت عزاداران حسینی نعیم آباد یزد با همراهی فضل الله پور میرزایی از اهالی نیکوکار محله نعیم آباد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی ۳ زندانی غیر عمد که به دلیل بدهی مالی در زندان بودند اهدا کردند و با این اقدام به پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی پیوستند.

صادقیان گفت: چند سالی است که یک فرهنگ حسنه در یزد در حال ترویج است و آن نیز کمک مردم و عزاداران حسینی به آزادی زندانیان غیر عمد است، که هیأت نعیم آباد نیز بر خود واجب دانسته تا در کنار عزاداری پر شور خود مبلغی را نیز توسط اهالی این محله جهت رهایی چند زندانی غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده اهدا کند.

گفتنی است؛ سرپرست این هیأت عزاداری با وساطت در روز اول محرم زمینه آزادی یک زندانی را با اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات در شورای حل اختلاف صلح و سازش هیأت‌های مذهبی یزد فراهم کرده بود.

سرپرست و اهالی این هیأت عزاداری طی مدت ۵ سال تا کنون بیش از ۷۲ پرونده را در قالب اخذ گذشت از شکات، کمک به آزادی زندانیان با پرداخت مبلغ و یا پرداخت قبل از ورود افراد به زندان حل و فصل کردند.

نظر شما