شناسهٔ خبر: 67614953 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

به کارگردانی «اکتای براهنی»؛

«پیر پسر» به یک جشنواره ایرلندی می‌رود

سینماپرس: فیلم سینمایی «پیر پسر» در ادامه‌ی حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه اصلی سی و ششمین جشنواره گالوِی ایرلند با دیگر آثار سینمایی به رقابت می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ی اکتای براهنی به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری در سومین حضور بین‌المللی خود در این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار به روی پرده می‌رود که از تاریخ ۹ تا ۱۴ جولای (۱۹ تا ۲۴ تیرماه) در شهر گالوِی کشور ایرلند برگزار می‌شود.

دومین ساخته‌ سینمایی اکتای براهنی با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و با هنرمندی حسن پورشیرازی تاکنون برنده جایزه پرده بزرگ بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم روتردام شده و در جشنواره فیلم ترانسیلوانیا رومانی نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را برای حسن پورشیرازی به ارمغان آورد.

لیلا حاتمی، حامد بهداد و محمد ولی‌زادگان دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

همچنین محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری، فهیمه رحیم‌نیا و بابک حمیدیان، وحید قاضی‌زاهدی، علی رحیمی، هژیرسام احمدی، وحید رحمتی، شقایق فریادشیران، آرش آقابیک، مهسا باقری، میثم غنی‌زاده، مهری کاظمی، آذر محمدی، محمد برنج‌پور، غلام‌علی رضایی، عباس پرنیانی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پخش بین الملل این فیلم به عهده کمپانی پخش هفت چشمه با مدیریت میلاد خسروی است

نظر شما