شناسهٔ خبر: 67612671 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

واکنش مردم به کارزار حامیان شهردار تهران چه خواهد بود؟

اینک فرصت خوبی برای یک زورآزمایی مدنی بین زاکانی به عنوان نماد تفکر تمامیت‌خواه و منتقدانش در سراسر ایران فراهم شده است. این همان رفراندومی است که سالهاست مردم ایران مطالبه می‌کنند. از فردا که این خبر نشر یافت و شمار طرفداران زاکانی هم از یکصدهزار و دویست‌هزار گذشت، باید دید، واکنش مردم چه خواهد بود و آیا آنها هم بر شتاب مطالبه برای اخراج زاکانی از ساختمان بهشت خواهند افزود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز، محمد درویش در شبکه اجتماعی اش نوشت: رسانه زاکانی یا همان روزنامه مرحوم همشهری که روزگاری سبزترین و پرشمارگان‌ترین رسانه کاغذی ایران بود، صبح سه‌شنبه، ۱۹ تیرماه تیتر صفحه نخست خود را به کارزار دروغ اختصاص داده و اعلام کرد که هم امضاها مشکوک و فیک است و هم ادعاها دروغ!

این رفتار آشکارا نشان می‌داد که آنها اینک احساس خطر از کارزاری می‌کردند که تا همین چند روز پیش او را به سخره گرفته و می‌گفتند: اگر چقدر رای جمع شود، ارتش به میدان خواهد آمد؟

اما یک اتفاق بانمک دیگر آنکه، امروز طرفداران زاکانی خود یک کارزار راه انداخته و خواهان ابقای وی شدند؛ کارزاری که در کمتر از یک روز بیش از ۸۵ هزار امضا جمع کرده و شتابان در حال تپل‌تر شدن است!

آیا تیتر فردای روزنامه همشهری هم می‌تواند مثل امروز، تاکید بر فیک‌بودن و دروغ چنین کارزارهایی باشد؟

اما فارغ از این واکنش، به نظرم اینک فرصت خوبی برای یک زورآزمایی مدنی بین زاکانی به عنوان نماد تفکر تمامیت‌خواه و منتقدانش در سراسر ایران فراهم شده است. این همان رفراندومی است که سالهاست مردم ایران مطالبه می‌کنند. از فردا که این خبر نشر یافت و شمار طرفداران زاکانی هم از یکصدهزار و دویست‌هزار گذشت، باید دید، واکنش مردم چه خواهد بود و آیا آنها هم بر شتاب مطالبه برای اخراج زاکانی از ساختمان بهشت خواهند افزود؟

امیدوارم این جدال را تا پایان ادامه داده و برای یکبار هم که شده، دریابند تا چه اندازه بین ایرانیان (...)ند. پیشاپیش از مرحوم همشهری قدردانی می‌کنم که چنین فرصتی را در اختیار ایرانیان قرار داد! تا آن شصت درصد تحریمی هم یخ‌ها را بشکنند و به جمع موافقان اخراج زاکانی از بهشت ملحق شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما