شناسهٔ خبر: 67609865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جلسه امروز شورای نگهبان؛

تبریک آیت‌الله جنتی به پزشکیان/ باید برای پیشرفت ایران تلاش کرد

زهرا علیدادی

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات، به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳) این شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، از خداوند خواست که به برکت این عزاداری‌ها توفیق استقامت در مسیر حق را به همه عنایت فرماید.

وی سپس بیان داشت: عزاداری برای امام حسین (ع) سرمایه عظیم فرهنگی امت اسلام است که با مجاهدت‌های مومنانه ماندگار شده و مانند چشمه‌ای جوشان، موجب رشد معنویت در جامعه می‌شود.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: دشمنان حقیقت، در طول تاریخ برای مقابله با فرهنگ عاشورا، روش‌های متفاوتی در پیش گرفتند، اما مهمترین حربه آن‌ها تحریف بود؛ به همین دلیل مبارزه با تحریف واقعه عاشورا از مهم‌ترین وظایف فعالان فرهنگی این عرصه است.

انتخابات یک پیروزی بزرگ برای مردم بود

دبیر شورای نگهبان در بخش دوم صحبت‌هایش درباره مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که روز جمعه ۱۵ تیر برگزار و رئیس‌جمهور منتخب مشخص شد، گفت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی برگزار شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت رشید ایران و یک ناکامی بزرگ در پرونده بدخواهان ایران ثبت شد.

وی تک‌تک آرای مردم ایران را اسناد حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: شورای نگهبان همیشه نشان داده با پای‌بندی به الگوی مردم‌سالاری دینی از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حراست می‌کند.

آیت‌الله جنتی در ادامه از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات قدردانی کرد و به آقای دکتر پزشکیان به عنوان ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای ایشان در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد.

دبیر شورای نگهبان در پایان عنوان کرد: اکنون رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به همدلی و تلاش برای پیشرفت و سربلندی ایران بدهد و حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی مردم، باید سرلوحه فعالیت‌های سه قوه قرار گیرد.

نظر شما