شناسهٔ خبر: 67607479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قاضی زاده: پرونده ۷۰ هزار نفر در بنیاد شهید رسیدگی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه به پرونده ۷۰ هزار نفر در بنیاد شهید رسیدگی شد، گفت: در حال حاضر در بنیاد شهید پشت نوبتی نداریم. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه به پرونده ۷۰ هزار نفر در بنیاد شهید رسیدگی شد، گفت: در حال حاضر در بنیاد شهید پشت نوبتی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: امور مربوط به حوزه ایثار و شهادت امری‌ در حال اضافه شدن است. چه در مورد پرونده های زمان جنگ که از نیروهای مسلح برای ما فرستاده می شود و چه وقایعی که اتفاق  می افتد.

وی اظهار کرد:  ما طی سه سال گذشته، حادثه سیستان و بلوچستان، چابهار، راسک، کرمان و شاهچراع را داشتیم و همچنین شهید در مدافعین حرم داشتیم. از قبل هم مطابق بند الف ماده ۸۷ قانون برنامه ششم باید به پرونده برخی رسیدگی می شد که نشده بود.

قاضی زاده خاطر نشان کرد: به پرونده ۷۰هزار نفر رسیدگی شد و تعیین تکلیف شدند. در حال حاضر در بنیاد شهید پشت نوبتی نداریم مگر اینکه نیروهای مسلح پرونده های جدیدی را  برای ما بفرستند .

‌انتهای پیام 

نظر شما