شناسهٔ خبر: 67605566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قطعات بالگرد‌های هوانیروز در کشور ساخته می‌شود

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه قطعات مورد نیاز بالگرد‌های هوانیروز ارتش در داخل ساخته می‌شود گفت: در تلاش هستیم با تداوم این روند در آینده نزدیک از دستاور‌دهای بزرگی رونمایی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگویی  با تأکید بر اینکه هوانیروز در اوج قرار دارد، گفت: هوانیروز در سال‌های گذشته دستاورد‌های بسیار خوبی در حوزه‌های آموزشی، تعمیر و نگهداری و ساخت قطعات داشته و این روند تداوم یافته است.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه روند ساخت قطعات در این نیرو رو به پیشرفت است، افزود: قطعات مورد نیاز بالگرد‌های هوانیروز در داخل ساخته و هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود. در تلاش هستیم که این روند را را ارتقاء دهیم تا بتوانیم در آینده نزدیک از دستاور‌دهای بزرگی رونمایی کنیم.

امیر سرتیپ دوم خاموشی با تأکید بر خودکفایی هوانیروز در حوزه تولید قطعات گفت: بیشترین نیازمندی در هوانیروز مربوط به قطعات مصرفی است که در مرکز «صنایع هوایی یا علی (ع)» ساخته می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه ایرانی هیچ‌گونه وابستگی به کشور‌های دیگر نداشته باشیم.

نظر شما