شناسهٔ خبر: 67588026 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

از ماسک‌های پوستی چه انتظاری دارید؟ (فیلم)

ماسک‌ها صرفا تا اندازه‌ای رطوبت پوست را افزایش می‌دهند و در پوست‌های خشک تا اندازه‌ای منجر به نرمی و شادابی موقت پوست می‌شوند. همچنین استفاده از ماسک صورت تا اندازه کمی بصورت موقت، منافذ پوست را کاهش می‌دهد و نیز بلافاصله بعد از استفاده برای حداکثر یک روز تا حدودی بهبود کیفی پوست را به همراه می‌آورد.

صاحب‌خبر -

سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک های صورت شرکتی یا خانگی برای کسانیکه پوست‌های حساس یا مستعد جوش دارند، توصیه نمی‌شود، می‌افزاید: معمولا کسانی که پوست خشک دارند بیشتر از خواص ماسک‌های صورت بهره می‌برند. اما نکته اینجاست که اینکه گفته می‌شود استفاده از این ماسک‌ها به جذب مواد التیام بخش و جوانساز به داخل پوست می‌شود اصلا ثابت شده نیست.

این متخصص ادامه می‌دهد: ماسک‌ها صرفا تا اندازه‌ای رطوبت پوست را افزایش می‌دهند و در پوست‌های خشک تا اندازه‌ای منجر به نرمی و شادابی موقت پوست می‌شوند. همچنین استفاده از ماسک صورت تا اندازه کمی بصورت موقت، منافذ پوست را کاهش می‌دهد و نیز بلافاصله بعد از استفاده برای حداکثر یک روز تا حدودی بهبود کیفی پوست را به همراه می‌آورد. اما ماسک‌های صورت نمی‌توانند منجر به جوانسازی پوست و رفع لک و جای جوش شوند. در کل، استفاده از ماسک‌های صورت گرچه زیان آور نیستند، اما فواید زیادی هم برای بهبود کیفیت پوست ندارند.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
دیگر درگیری‌های بیماری آنفولانزا با ریه (فیلم)
خواص شگفت‌انگیز آب برنج برای پوست و مو (فیلم)
کرونای جدید با اسم جدید؛ چقدر همه‌گیر شده؟ (فیلم)
تماشاخانه
حمله مرگبار به بیمارستان کودکان در اوکراین / در موشک باران اوکراین 41 نفر جان باختند (فیلم)

حمله مرگبار به بیمارستان کودکان در اوکراین / در موشک باران اوکراین 41 نفر جان باختند (فیلم)

logo-vid

تهدید ریزگردها برای مرکز فلات ایران/ ریزگردهای قم به تهران می‌رسند؟ (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما