شناسهٔ خبر: 67579131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نقشه پنهانی برای انفجار بمب نقل و انتقالات در باشگاه استقلال

خبر ورزشی

جواد نکونام خواستار جذب سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان شده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال در ادامه فعالیت خود در نقل‌وانتقالات، به‌دنبال جذب یک مدافع میانی است و جواد نکونام نام سامان فلاح را در لیست خرید خود گذاشته است. آبی‌های پایتخت تا امروز محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور را به خدمت گرفته‌اند و این روز‌ها مشغول مذاکره با گل‌گهر سیرجان هستند تا بتوانند فلاح را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند.

علاقه نکونام به سبک بازی فلاح

سامان فلاح یکی از نفراتی است که فصل گذشته هم در لیست خرید نکونام حضور داشت. او در آن زمان تحت قرارداد باشگاه پیکان بود و مدیران استقلال نتوانستند رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرند و این مدافع در نهایت راهی گل‌گهر سیرجان شد تا یکی دیگر از مدافعان گل‌گهر یعنی آرمین سهرابیان شاگرد نکونام شود. فلاح امسال هم در لیست خرید نکونام قرار گرفته، ولی ۲ فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارد و همین موضوع به یک مانع مهم برای حضورش در استقلال تبدیل شده است. مدیران استقلال این روز‌ها مشغول مذاکره با گل‌گهر هستند تا هر طور شده این مدافع ملی‌پوش را به استقلال بیاورند.

مدافع ۲۳ ساله گل‌گهر فصل گذشته یکی از نفرات اصلی ترکیب این تیم بود و مارینوس اوزونیدیس در ۱۹ بازی به عنوان بازیکن ثابت و ۳ بازی به عنوان بازیکن ذخیره از او استفاده کرد. عملکرد خوب فلاح باعث شد او به تیم ملی هم دعوت شود و ضمن حضور در لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌ها، ۲ بازی ملی هم انجام بدهد.

وضعیت مناسب استقلال در خط دفاعی

استقلال درحالی به‌دنبال جذب سامان فلاح است که همین حالا هم شرایط خوبی در خط دفاعی خود دارد. رافائل سیلوا، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان ۵ مدافع استقلال در فصل گذشته بودند که عملکرد بسیار خوبی هم داشتند و باعث شدند این تیم با ۱۵ گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را کسب کند.

در صورتی‌که مذاکرات استقلال با گل‌گهر به نتیجه برسد و فلاح آبی‌پوش شود، نکونام باید یکی از مدافعان خود را در لیست مازاد قرار دهد. با توجه به تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و نقش کلیدی روزبه چشمی، جدایی این ۲ نفر از استقلال منتفی است و ۳ مدافع دیگر باید برای ماندن در جمع آبی‌پوشان رقابت کنند.

منبع: فوتبال۳۶۰

نظر شما