شناسهٔ خبر: 67577774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی ‎فقیه و امام جمعه کاشان:

تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: تمام تلاش غرب آن است که حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهد، تلاش‌های مدیران و اقدامات این چنینی می‌تواند خنثی کننده این توطئه شوم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی عصر دوشنبه در حاشیه انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان در قالب فیبرنوری اظهار داشت: نهضت امام راحل الگویی برای تمام مسئولان و تلاشگران بوده و امام با ایمان خود به عنوان قوی‌ترین نرم افزار انقلابی را به سرانجام رساند و با اراده خود که در راستای اراده الهی بود نظامی توحیدی را بنا نهاد.

وی با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم از امداد غیبی و الهی غافل نشوند، ابراز داشت: چراکه سنت امداد الهی نصیب کسانی می‌شود که خالصانه در مسیر درست تلاش می‌کنند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: به مسئولان و مدیران توصیه می‌کنیم موضوعات مختلف پروژه فیبر نوری را برای مردم تشریح کنند چراکه در صورت آگاهی کامل شهروندان، همراهی و صبوری بیشتر آنان را به همراه خواهند داشت.

هوشمندسازی یکی از الزامات اساسی توسعه یافتگی است

حمیدرضا محمدی فشارکی نیز در حاشیه انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان اظهار داشت: یکی از الزامات توسعه یافتگی، هوشمندسازی است، موضوعی که علاوه بر نیاز اولیه برای توسعه، به مطالبه شهروندان تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اهمیت زیرساخت ارتباطی نظیر فیبر نوری ابراز داشت: اهمیت فیبر نوری در حوزه‌های اقتصادی، صنفی، علمی، اجتماعی و امنیتی غیرقابل کتمان است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، با اشاره به پیگیری اجرای این پروژه در کاشان تصریح کرد: حضور شرکت معتبر برای انجام این پروژه نشان از اهمیت آن است.

وی افزود: با اجرای این پروژه می‌توان علاوه بر ارتقای سرعت تبادل اطلاعات، از نظر ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و توسعه فعالیت‌‎های علمی و دانشگاهی گام‌های بلندی برداشت.

بنا بر این گزارش پروژه فیبرنوری منازل، کسب و کارها ذیل یکی از تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث شبکه ملی اطلاعات اجرا می‌شود و وزارت ارتباطات در این پروژه مکلف به ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در سراسر کشور است و در این راستا قرارداد اجرای فیبر نوری میان شهرداری کاشان و شرکت‌های وب (مجری پروژه) به امضا رسید.

نظر شما