شناسهٔ خبر: 67567799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان

امروز عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه رایگان شد

زهرا مرادی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 محمدخیاط زنجانی در گفت و گو با ایسنا، با دعوت از کودکان و نوجوانان برای عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: امروز(۱۸ تیر) به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رایگان است.

وی افزود: کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان به عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در کنار برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی شهریه‌ای، خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های عمومی فرهنگی را به صورت رایگان به اعضای خود ارائه می‌دهد، افزود: امانت کتاب، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویدادهای فرهنگی‌، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره‌مند می‌شوند.

خیاط زنجانی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۲۶ هزار کودک و نوجوان کرمانشاهی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند، گفت: نزدیک هشت درصد کودکان و نوجوانان استان در عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ۳۶ مرکز ثابت، دو مرکز سیار و یک مرکز پستی دارد، گفت: ۱۴ مرکز ثابت در شهر کرمانشاه داریم و مابقی در شهرستان‌ها فعال هستند.

 انتهای پیام

نظر شما