شناسهٔ خبر: 67565399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مرینو: برای ماه عسل در یورو هستم

از وسط عروسی به حساس‌ترین بازی یورو!

میکل مرینو، مهاجم اسپانیا، می‌گوید تصویر گل او به آلمان در یک چهارم نهایی یورو یکی از بهترین لحظات زندگی اوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو قهرمان فعلی اسپانیاست. این مهاجم بلندقامت در آخرین دقایق بازی مقابل آلمان به زمین رفت و گل او تیمش را نجات داد.

بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد که ضربه سر این بازیکن روی ارسال دنی اولمو باعث شد اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو 2024 از سد آلمان میزبان بگذرد و به مرحله بعدی صعود کند.

او در کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا قبل از بازی نیمه نهایی مقابل فرانسه به سوالات خبرنگار مارکا پاسخ داد.

مالدیو با لولا، مونیخ با امباپه یا پامپلونا با دوستان؟
سه راه وجود دارد که امتناع از آن‌ها غیرممکن است، اما ما به اینجا آمدیم تا رقابت کنیم و یک رویا را برآورده کنیم: بازی در یورو و ادامه تاریخ سازی. بدون اینکه زیاد فکر کنم مونیخ را انتخاب می‌کنم و در نیمه نهایی بازی می‌کنم. برنامه‌های دیگر را می‌توان به تعویق انداخت و در زمان‌های دیگر جشن گرفت چون هرگز نمی‌دانید چه زمانی فرصت تکرار تجربه نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا را خواهید داشت.

برپایی جشن عروسی قبل از شروع یورو؟
من در یکم ژوئن ازدواج کردم و در روز دوم با هم تیمی‌هایم در کمپ تمرینی بودم و در حال ریکاوری بودم. من برای ماه عسل در یورو هستم اما اشکالی ندارد. همسرم به اینجا آمد تا از من حمایت کند و من از او و والدینم برای همه حمایت‌هایی که از من دارند، تشکر می‌کنم.

تصویر لحظه ضربه سر مقابل آلمان؟
این یک عکس نمادین از یک لحظه دیدنی است، زمانی که شما در آستانه ضربات پنالتی هستید... برای من یکی از بهترین عکس‌های زندگی‌ام است و خدا را شکر که چند عکاس واقعا خوب داریم و لحظه‌ای را ثبت کرده‌اند که من می‌توانم به همه نشان دهم.

2051632

آیا از اهمیت گلی که زدی آگاه هستی؟
می‌دانستم که گل زدن در دقیقه آخر بهترین اتفاق ممکن است، اما ما بسیاری از این‌ها را تجربه کرده‌ایم و کمی بعد عادی می‌شود. این فوتبال است، اما می‌دانم که این یک گل بسیار مهم و تاریخی است. با این حال با همه چیزهایی که موراتا تجربه کرده، این واقعیت که او از من می‌خواهد تا توپ را امضا کنم و آن را در اختیار داشته باشد، برای من خیلی هیجان انگیز است.

شباهت گلزنی تو و پدرت در ورزشگاه اشتوتگارت؟
من از آن خبر داشتم چون قبلاً در مورد آن صحبت کرده بودیم. نه تنها قبل از بازی، بلکه بارها در خانه در مورد آن صحبت کرده‌ایم. چون طرفداران همیشه به خاطر دو چیز در خیابان از پدرم تشکر می‌کنند. آن گل در اشتوتگارت و یک ضربه سر که او به والنسیا زد که مثل گلی که زدم، عالی بود. وقتی گل زدم رفتم تا مانند پدرم آن را جشن بگیرم، این کار را هم به افتخار او انجام می‌دهم به خاطر همه چیزهایی که او برایم ساخت.

2051633

نظر شما