شناسهٔ خبر: 67558984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان رضوی گفت: با طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان، بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا سلم آبادی، با اعلام این خبر افزود: امسال با اعتبار پیش‌بینی شده باید برای افراد واجد شرایط کمیته امداد استان خراسان رضوی حداقل ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته اعتبار حوزه اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، ۲۴ هزار میلیارد ریال بود که ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن مهمترین برنامه دولت سیزدهم است، گفت: ۲۲ هزار خانوار از مددجویان کمیته امداد خمینی ( ره ) استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که بعد از پایش، ۴۰۰۰ سرپرست خانوار تایید نهایی شده‌اند.

وی افزود: ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خراسان رضوی از ۲ سال گذشته آغاز شده که سال گذشته ۴۲۰۰ واحد در دو مرحله به آنان واگذار شد و سال جاری نیز در قالب طرحی دیگر برای مددجویان واجد شرایط ۱۵۰۰ واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

سلم آبادی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی از جمله مناطق برتر جذب زکات در کشور است، بیان کرد: سال گذشته تعهد این نهاد در استان نسبت به جذب زکات هزار و ۷۰۰میلیارد بود که سال جاری این رقم به ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی اضافه کرد: در زمان حاضر با حمایت و پشتیبانی دولت، صف انتظار خانواده‌های نیازمند برای زیر پوشش قرار گرفتن و بهره‌مندی از برنامه حمایتی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در استان خراسان رضوی به پایان رسیده است.

سلم آبادی گفت: بیان عملکرد و خدمات کمیته امداد امام خمینی ( ره ) به جامعه هدف خود، منجر به افزایش جلب مشارکتهای مردمی خواهد شد که در رسیدگی بیشتر به خانواده‌های نیازمند نقش زیادی دارد.

 به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان رضوی، سلم آبادی تصریح کرد: شناسایی و حمایت از اقشار کم درآمد یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد است که باید از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا در هر منطقه استفاده کرد. بدون شک با داشتن ایده و طرح‌های جدید می‌توان گامهای خوبی در حوزه اشتغال خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی ( ره ) برداشت که این امر خودکفایی آنان و ایجاد فرصت‌های شغلی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما