شناسهٔ خبر: 67558824 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گلکسی A25 در برابر ردمی نوت ۱۳؛ نبرد اقتصادی‌ها - اکونیوز

اقتصاد ایران: گلکسی A25 و ردمی نوت ۱۳، محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار هستند؛ اما هرکدام چه برتری‌هایی نسبت به رقیب دارند؟

صاحب‌خبر -

در حالی که رقابت تنگاتنگ سامسونگ و شیائومی را در بازار اسمارت‌فون‌های میان‌رده‌ی پریمیوم دنبال می‌کنیم، نباید از بازار گوشی‌های میان‌رده‌ی اقتصادی نیز غافل بمانیم. شیائومی، طی سال‌های اخیر ثابت کرده که بازی کردن در میدان گوشی‌های اقتصادی‌ها را خوب بلد است و می‌تواند با محصولات باارزشی که در این رده‌ی کاربری تولید می‌کند، حسابی برای رقیب قدرتمند کُره‌ای دردسر درست کند. سری ردمی نوت ۱۳، شاهدی برای این ادعا هستند و در تمام رده‌های قیمتی، با محصولات سری A سامسونگ رقابت می‌کنند.

البته که سامسونگ هم در این بازار پرهیاهو بیکار ننشسته است و در حالی که برخلاف شیائومی، همچنان از سیاست تولید فله‌ای محصولات با نام‌گذاری‌های متعدد دوری می‌کند، مدل‌های نسبتاً اندک اما قدرتمندی را به میدان می‌فرستد. سری A سامسونگ، امسال نونوارتر از همیشه شده‌اند و با زبان طراحی جدید، نوید سالی درخشان را برای محصولات میان‌رده و اقتصادی سامسونگ می‌دهند.

پیش‌ازاین و در مقاله‌ی گلکسی A55 در برابر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، دو گوشی میان‌رده و پرسروصدای سامسونگ و شیائومی را در برابر هم قرار دادیم تا ببینیم هرکدام، در چه جنبه‌هایی بر دیگری برتری دارند. حالا نوبت گلکسی A25 و ردمی نوت ۱۳ است که رو در روی هم قرار بگیرند. به‌زودی مقاله‌ی پیش رو را با مقایسه‌ی مفصل این دو محصول به‌روز خواهیم کرد و در همین حین، از شما دعوت می‌کنیم ویدیو مقایسه‌ای گلکسی A25 در برابر ردمی نوت ۱۳ را از دست ندهید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

نظر شما