شناسهٔ خبر: 67558345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تقدیر مسئولان از نویسنده نکایی حوزه ادبیات پایداری+ تصاویر

«یداللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و «جعفری» رئیس کتابخانه عمومی شهرستان از «حدیثه صالحی» نویسنده ادبیات پایداری تقدیر به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت ۱۴ تیر روز قلم «سید مرتضی یداللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و «فاطمه سادات جعفری» رئیس کتابخانه عمومی با همراهی «منصورکوهی» مدیر انتشارات «مهر حنظله» امروز با حضور در منزل، از «حدیثه صالحی» نویسنده ادبیات پایداری تقدیر به عمل آوردند.

«یداللهی» با بیان اینکه قلم پایداری از قداست برخوردار است، اظهار داشت: نویسنده‌ای که در حوزه پایداری دست به قلم می‌شود جهادگر است و این جهاد مقدس قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نکا با برخورداری از نویسندگان و شاعران فرهیخته در سطح استان و کشور درخشیده است از مجاهدت‌هایشان در جهت اعتلای فرهنگ و ادب این خطه شمال کشور قدردانی کرد.

«جعفری» نیز با تأکید بر اهمیت مخاطب شناسی در انتخاب سوژه‌های نویسنده گفت: کتاب‌های حوزه پایداری مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته و امیدواریم در حوزه کودک و نوجوان شاهد تولیدات فاخر در شهرستان و استان باشیم.

از «حدیثه صالحی» شاعر، نویسنده، پژوهشگر و خبرنگار اهل شهرستان نکا استان مازندران تاکنون آثار متعددی در حوزه ادبیات پایداری از جمله «چشم لشکر» تاریخ شفاهی سردار «علی اکبر پاشا» فرمانده اطلاعات لشکر ویزه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس، «در آرزوی سنگر» تاریخ شفاهی «محمدصادق باقرزاده نیم‌چاهی»، «بر سر سفره عهد» روایت همسر شهید «محمد گیتی‌نژاد»، «پیشگامان انقلاب اسلامی مازندران»، «دو بال سرخ» و پژوهش کتاب‌های «منصور»، «لبخندی که ماند»، «مثل گل مریم»، «انیس کردستان»، «دلی شکافت زبانی شکفت»، «جنگ فرخنده» و... تولید شده است.

همچنین از این نویسنده، کتاب «جمال یار» به زودی منتشر می‌شود و خاطرات شفاهی سردار «علی اکبر پاشا» نیز در دست تدوین است. همچنین مجموعه‌ای از اشعار آماده چاپ است.

«حدیثه صالحی» که مدیر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران را برعهده دارد در جشنواره‌های مختلف ملی و استانی در حوزه شعر، رسانه و قلم صاحب عناوین است.

انتهای پیام/

نظر شما