شناسهٔ خبر: 67557338 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیات تولید و عرضه این خودروی برقی در کشور

اقتصادنیوز:‌ معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو ضمن تاکید بر قابل رقایت بودن خودروی ری‌را با خودروهای وارداتی، از آغاز تولید انبوه این محصول خبر داده و اعلام کرد که از نیمه دوم سال جاری این محصول به بازار عرضه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی رادمنش- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو و مدیر پروژه‌ محصول ری‌را- ، در نشست امروز (یکشنبه) خود در محل این شرکت که با محوریت محصول ری‌را برگزار شد، اظهار کرد: پروژه K۱۲۵ که با محصول جدید ری‌را شناخته‌ شد که پلتفرم جدید ایران‌خودرو است بعد از توسعه پلتفرم تارا، این پلتفرم در این شرکت توسعه داده شد و آینده محصولات ایران‌خودرو مبتنی بر پلتفرم‌ بر پایه ری‌را است و محصولات متعددی براساس این پلتفرم طراحی خواهد شد. این خودرو مطابق استانداردهای روز دنیاست. در اجرای پروژه‌های بزرگی همچون ری‌را در گروه صنعتی ایران‌ ‌خودرو، مکانیزم‌هایی به صورت طرح‌های جداگانه تعریف می‌شود. ساختارهایی که برای این پروژه تعریف شد شامل چندین پروژه در سطوح مختلف بوده است؛ در حوزه طراحی، صنعتی‌سازی، کیفیت، ساپکو (تامین قطعات)، شرکت‌های دانش‌بنیان و... هر یک ساختارهای خود را تعریف کرده تا در سطح اجرایی، پروژه ری‌را به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه سال‌های اخیر ایران‌خودرو باشد.  

وی افزود: این خودرو سطح تجهیزات و ایمنی بالایی دارد. در همین فاز که فاز آغاز تولید انبوه است، ۶٨ درصد ساخت داخل محقق شده که یکی از موفقیت‌های خوب این پروژه بوده است. در طول اجرای این پروژه‌ در حدود چهار همت سرمایه‌گذاری صورت گرفته که سرمایه‌گذاری بزرگی در زمینه توسعه محصول است.

برچسب‌ها:

نظر شما