شناسهٔ خبر: 67556386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازدید ۵۰ هزار نفر از رویداد تابستانه گل‌های اطلسی در مشهد

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از بازدید ۵۰ هزار نفر از رویداد تابستانه گل‌های اطلسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری مشهد، حسین مختاری با بیان اینکه رویداد تابستانه اطلسی‌ها با هدف نمایش نژادها و رنگ‌های مختلف و چشم‌نواز گل‌های اطلسی و تنوع این گونه از یکم تا هفتم تیر در محل باغ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ۵۰ هزار نفر از این رویداد تابستانه بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به این که سال‌جاری، دومین سال برگزاری رویداد تابستانه اطلسی در مشهد است، گفت: سال گذشته ۱۹ هزار نفر از این رویداد بازدید کردند و در سال‌جاری شاهد استقبال بیشتر شهروندان از این رویداد بودیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این سازمان در طول سال جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان شهر بهشت اجرا می‌کند که از آن جمله می‌توان به جشنواره طعم و رنگ پاییز، استقبال از بهار، نمایشگاه گل‌وگیاه و جشنواره گل‌های اطلسی اشاره کرد.

مختاری ادامه داد: در این رویداد ۲۲۵ هزار بوته از انواع گونه‌های این گل شامل نژادهای اطلسی پرپر، آویز و گل درشت در رنگ‌های مختلف در المان‌ها و باکس‌های گل و در فضایی بالغ‌بر سه هزار متر مربع کاشته شد.

به گزارش ایمنا، در این رویداد علاوه‌بر مناظر زیبای گل‌های اطلسی، تعداد ۹۰ المان گل و فلاورباکس با گل‌آرایی زیبا ،۱۰ غرفه خوراکی و نوشیدنی تابستانه، دو کافه ون، شش غرفه‌فروش صنایع‌دستی، برگزاری مسابقات شاد کودکانه به شهروندان و زائران شهر بهشت ارائه شد.

نظر شما