شناسهٔ خبر: 67538400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بازتاب اروپایی پست اینستاگرامی طارمی + عکس

رسانه های پرتغال و ایتالیا، واکنش گسترده ای به پست اینستاگرامی مهدی طارمی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی طارمی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، به صورت رسمی از پورتو و هوادارانش خداحافظی کرد تا همه چیز برای پیوستن او به اینتر آماده باشد. معارفه مهاجم ملی پوش ایرانی، طی روزهای آینده و به صورت رسمی از سوی رسانه های باشگاه اعلام خواهد شد.

اما انتشار این پست اینستاگرامی، بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه های ایتالیایی و پرتغالی داشته است. طارمی در این پست نوشته است: «ما چهار فصل فوق‌العاده با هم گذراندیم و بدون شک نقطه برجسته دوران بازی من بود. ما با هم بردیم و باختیم و خاطرات شاد قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال را فراموش نمی‌کنم. خودم را خوش‌شانس می‌دانم که توانستم در ورزشگاهی چون دراگائو بازی کنم. برای من افتخار بزرگی بود که بخشی از خانواده باشگاه پورتو باشم. من همیشه یک هوادار پورتو باقی می‌مانم.»

در زیر بازتاب پست طارمی در رسانه ها و روزنامه های اروپایی را بررسی می کنیم:

* روزنامه اوجوگو پرتغال با تیتر "خداحافظی طارمی: با دلی سنگین و دلتنگی می روم"، نوشت: مهدی طارمی روز جمعه در شبکه های اجتماعی، از زمان صرف شده برای خدمت به پورتو تشکر کرد. این پیام نظراتی از سوی هم تیمی های سابقش مانند آندره فرانکو، مانافا، تونی مارتینز، سرجیو اولیویرا، کلودیو راموس و دیگران دریافت کرد.

بازتاب اروپایی پست اینستاگرامی طارمی + عکس

* رسانه internews۲۴ نیز نوشت: مهدی طارمی، مهاجم مرکزی و جدید اینتر، در صفحات اجتماعی خود با ارسال نامه ای تکان دهنده، از پورتو خداحافظی کرد.

* روزنامه آبولا پرتغال نیز از تیتر " خداحافظی طارمی از پورتو: اژدها همیشه خانه من خواهد بود" استفاده کرد و نوشت: بازیکن ایرانی پس از چهار سال حضور در اژدها راهی اینتر شد. طارمی در لحظه خروج از پورتو ناراحت بود اما تضمین داد که با وجدان آسوده آنجا را ترک می‌کند.

بازتاب اروپایی پست اینستاگرامی طارمی + عکس

* رسانه مطرح fcinter۱۹۰۸ که به بزرگترین رسانه هواداری اینتر ملقب است نیز از تیتر "خداحافظی طارمی با پورتو: پیام خداحافظی تاثیرگذار؛ حالا اینتر منتظر اوست" استفاده کرده و نوشته است: مهدی طارمی با پورتو خداحافظی کرد و برای پوشیدن پیراهن اینتر آماده می شود. پیام خداحافظی تکان دهنده ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

* روزنامه رکورد پرتغال نیز در این خصوص نوشت: مهدی طارمی به طور رسمی قرارداد خود را با باشگاه پورتو به پایان رساند و در شبکه های اجتماعی پیام خداحافظی را برای هواداران باشگاهی که در ۴ فصل گذشته در آن بازی کرده بود، منتشر کرد. مهاجم ایرانی که قبلاً با اینتر قرارداد بسته است، می گوید با "قلبی سنگین و دردناک" دراگائو را ترک می کند و تضمین می کند که "برای همیشه هوادار پورتو" خواهد بود.

بازتاب اروپایی پست اینستاگرامی طارمی + عکس

* جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی نیز در سایت خود نوشت: "دراگائو همیشه خانه من خواهد بود." این سخنان مهدی طارمی در پیامی بود که در شبکه های اجتماعی خود برای خداحافظی از هواداران پورتو منتشر کرد. مهاجم ایرانی پس از جدایی و انتقالی آزاد از این تیم پرتغالی، قرار است به اینتر سیمونه اینزاگی بپیوندد.

بازتاب اروپایی پست اینستاگرامی طارمی + عکس

طارمی نوشته است که "دراگائو همیشه خانه من خواهد ماند". ۱۸۲ بازی و ۹۱ گل زده. این آماری است که طارمی در طول تجربه اش با پیراهن پورتو جمع آوری کرده است. پس از کسب یک قهرمانی لیگ، دو سوپرجام پرتغال و سه جام پرتغال، مهاجم ایرانی آماده است تا تجربه جدید خود را با اینتر آغاز کند.

رسانه های دیگری مانند کالچو نیوز ۲۴، سایت آلفردو پدولا، خبرنگار مطرح ایتالیایی، وب سایت zerozero پرتغال، روزنامه Jornal de Notícias پرتغال و سایر رسانه های اروپایی نیز اظهارات طارمی را بازتاب دادند.

نظر شما