شناسهٔ خبر: 67535419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۵۵درصد کرمانی‌ها پای صندوق رأی آمدند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۵۵ درصد مردم استان کرمان در پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۲ رأی به صندوق‌ها ریخته شد. رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۵۵ درصد مردم استان کرمان در پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۲ رأی به صندوق‌ها ریخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی صبح شنبه ۱۶ تیرماه‌جاری در جمع خبرنگاران گفت: به ملت بزرگ و شریف ایران برای خلق حماسه در پای صندوق‌های رای تبریک عرض می‌کنم و برنده اصلی مردم بودند. وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم استان کرمان حضور دشمن‌کورکنی در انتخابات داشتند و اصحاب رسانه هم برای شور و نشاط و انتخاب اصلح تلاش کردند. جلالی ادامه داد: مشارکت مردم استان کرمان در دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دوره اول انتخابات با ۹ درصد افزایش به ۵۵ درصد رسید. وی با اشاره به آرای ماخوذه در سراسر استان کرمان عنوان کرد: یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۲ رأی به صندوق‌ها ریخته شد که از این تعداد یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۴۰ رأی صحیح و ۲۳ هزار و ۲۵۲ رأی باطله داشته‌ایم. رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: سعید جلیلی توانست ۷۷۳ هزار و ۵۹۱ رآی و پزشکیان هم ۴۷۹ هزار و ۲۴۹ رأی را در استان کرمان به‌دست آوردند. جلالی در بخش دیگری از سخنان خود از فراجا، سپاه، بسیج و سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) قدردانی کرد و افزود: انتخابات بدون حاشیه امنیتی در استان کرمان برگزار شد. وی از حمله سایبری به دو سیستم کامپیوتری در فرمانداری بردسیر در صبح انتخابات سخن به‌میان آورد و اظهار داشت: این حمله در واقع سیستم مرکزی انتخابات در استانداری را نشان گرفته بود که با هوشمندی تیم فنی و امداد سایبری مستقر در استانداری خنثی شد. جلالی بیان کرد: تخلفات شکل‌گرفته در دور دوم انتخابات در استان کرمان منجر به تشکیل ۱۷ پرونده شد و این تخلفات بیشتر به‌علت خرید و فروش آرا بود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه مردم ایران خواهد بود، اظهار داشت: فضا به سمت همدلی در کشور باشد.
انتهای پیام

نظر شما