شناسهٔ خبر: 67531947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دیدار رهبری حماس با رهبران مقاومت فلسطین

در چارچوب اقدام مشترک ملی، رایزنی و ارتباط مستمر در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و استقامت مردم و مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، هیئتی از جنبش حماس با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در دیدار میان هیئتی از رهبری حماس با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تحولات میدانی و سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدارها تلاش‌های مقاومت برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و نظرات مفصلی که با میانجی ها به ویژه در روزهای گذشته در میان گذاشته شد، مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که اهداف مقاومت در هر ابتکار یا تلاشی توقف تجاوز به ملت فلسطین و به ویژه در نوار غزه، عقب نشینی نیروهای اشغالگر و امداد رسانی و بازسازی غزه است و اینکه باید برای تبادل اسرای غزه یک قرارداد عادلانه منعقد شود.

همچنین در این دیدارها تاکید شد که تلاش‌ها برای تحقق اهداف مذکور باید در راستای منافع ملت فلسطین و تقویت وحدت ملی برپایه مقاومت ادامه یابد که تنها راه تحقق آزادی، دستیابی به حق بازگشت و تشکیل کشور فلسطین در سرزمین ملی به پایتختی قدس است.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، مذاکرات غیرمستقیم میان حماس و رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس غزه و تبادل اسرا روز جمعه در دوحه از سر گرفته شد و قرار است رژیم صهیونیستی به پاسخ جنبش حماس به توافق پیشنهادی که از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شده بود، جواب دهد.

نظر شما