شناسهٔ خبر: 67518501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

مخبر:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بهتر از هفته قبل بوده است

سرپرست ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت و گفت: تا این لحظه، حضور مردم در پای صندوق‌های رای بهتر از هفته قبل بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میزان، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در فرآیند رای گیری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: یاد همه شهدا و همچنین شهدای خدمت، رئیس جمهور عزیز را گرامی می‌داریم و جای خالی ایشان را به‌شدت احساس می‌کنیم. 

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور بنده در ستاد انتخابات به این دلیل است که از اقدامات وزارت کشور تشکر کنم. افزود: مهیا کردن شرایط کشور برای برگزاری انتخابات در این مدت کوتاه، کار بسیار سختی است.

وی با اشاره به اینکه فرایند برگزاری انتخابات در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است، افزود: تا این لحظه، حضور مردم در پای صندوق‌های رای بهتر از هفته قبل بوده است.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رای است، عنوان کرد: دولت بدون هیچ گرایشی درحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. 

مخبر عنوان کرد: خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم است.

نظر شما