شناسهٔ خبر: 67495516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند هفت نفره آدم ربایی و سرقت مسلحانه در زاهدان متلاشی شد

زاهدان- ایرنا-  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن باند هفت نفره سارقان مسلح و کشف هشت فقره آدم ربایی و هفت فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت، احشام و منزل در عملیات ویژه پلیس آگاهی‌ استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در زاهدان و بازخورد منفی در فضای مجازی که موجب نارضایتی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت یکی از آدم رباها شناسایی و مورد رصد کارآگاهان قرارگرفت، که در نهایت با تعقیب و مراقبت پلیسی محل نگهداری فرد ربوده نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه، آدم ربا دستگیر و فرد ربوده شده نیز به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس و همکاری ریش سفیدان دیگر اعضاء این باند هفت نفره آدم ربا و سارق مسلح در سه نقطه از سطح شهرستان دستگیر و از مخفیگاهشان ۲۰ عدد سکه تمام بهار آزادی که از خانواده ربوده شدگان اخاذی شده بود و همچنین تعداد ۱۳ دستگاه گوشی تلفن هوشمند و تعداد چهار دستگاه خودرو که با انواع پلاک‌های جعلی و دست نویس اقدام به این اعمال مجرمانه می‌کردند کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات انجام شده به تعداد هشت فقره فقره آدم ربایی و تعداد هفت فقره سرقت مسلحانه انواع خودرو، موتورسیکلت ، احشام و منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند.

نظر شما