شناسهٔ خبر: 67494279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبر انقلاب: رهبر انقلاب:

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رای ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملا اشتباهی است.

صاحب‌خبر -

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ تیرماه) فرمودند :پس فردا انتخابات داریم. این انتخابات خیلی مهم است. قبلا هم ما گفتیم. البته در مرحله اول انتخابات مشارکت مردم آنچنان که توقع داشتیم نبود. کمتر از میزانی بود که افرادمختلف حدس می‌زدند. این علتی دارد افرادی که اهل سیاست و جامعه شناس هستند باید اینها را بررسی کنند.

ایشان افزودند: مسلما اینکه تصور کنیم این عده‌ای که رای ندادند به این دلیل است که با نظام مخالف بودند سخت اشتباه است. بله ممکن است تعدادی از آنها از  یک مسئول خوششان نیاید و عده‌ای هم با نظام مخالف باشند آزادانه هم حرف میزدنند و میدانیم هم چه میگویند که با اصل این نظام و تشکیلات اسلامی این حکومت مشکل دارند.  

مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه و مایه سربلندی است

مقام معظم رهبری در ادامه تاکید کردند: ممکن است افرادی گرفتار باشند، وقت نداشته باشند، حوصله نداشته باشند و انواع موانع برای این کار وجود دارد. اما امیدواریم در این مرحله دوم اجتماع مردم مایه آبرو برای نظام باشد. 

رهبر انقلاب افزودند: مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه و مایه سربلندی است. مشارکت پرشور مردم باعث میشود نظام جمهوری اسلامی ایران اهداف خود را تحقق بخشد. امیدواریم خداوند متعال دل‌های ما را هدایت کند به آتچه که مورد رضای اوست. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: همه افرادی که پیشرفت کشور را دوست دارند باید به وسیله آرای خود این را محقق کند و انشاالله خداوند توفیق دهد که بتوانند بهترین فرد را انتخاب کنند.

مشروح بیانات امروز رهبر انقلاب درباره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

<div id="video-display-embed-code_19515197"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8769652/19515197?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما