شناسهٔ خبر: 67490499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی تکواندو - کره جنوبی

۳ قهرمانی و نایب قهرمانی برای تکواندو ایران/ تیم ترکیبی ایران دوم

با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های تیمی قهرمانی جهان، تیم ملی تکواندو کشورمان با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی ۲۰۲۴ تکواندو که از دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی به عنوان میزبان این رقابت‌ها در شهر «چانچئون» آغاز شده بود؛ امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با برگزاری رقابت های بهش ترکیبی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان نایب قهرمان شد.

تیم ایران در مبارزه نخست و برابر کره جنوبی میزبان این دوره از مسابقات در دو راند متوالی صاحب برتری و راهی مبارزه نهایی شد. نمایندگان ایران در فینال مسابقات مقابل چین پا به میدان گذاشتند که راند اول را ۱۴۰ بر ۹۰ پیروز شدند؛ ۱۷۵ بر ۱۳۵ راند دوم را چین از آن خود کرد و در راند سوم مجددا چین توانست با نتیجه ۱۹۵ بر ۱۴۵ پیروز شود و نهایتا تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی برسد.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی عابدینی، محمد حسین یزدانی، علی خوش روش، ابوالفضل زندی، ملیکا میرحسینی، یلدا ولی نژاد، ساغر مرادی و مهلا مومن زاده در غیاب دو نماینده المپیکی خود و با مربیگری رضا ایمان زاده و فاطمه صفرپور در این رقابت ها حاضر شد.

پیش از عنوان نایب قهرمانی امروز، در روزهای گذشته تیم ملی بانوان و آقایان به صورت مجزا دو عنوان قهرمانی این رویداد را کسب کردند.

نظر شما