شناسهٔ خبر: 67488443 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده‌ها یکطرفه می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پایان هفته اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری گفت:‌ بر اساس تهمیدات اتخاذ شده از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه، ۱۶ تیرماه تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج- چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره اعمال محدودیت تردد در جاده چالوس نیز گفت: در روز جمعه ۱۵ تیرماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در این محور اعمال خواهد شد و بر این اساس از ساعت ۱۵ در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود و پس از آن از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل انجام می‌شود.

شیرانی ادامه داد: از ساعت ۱۸ روز جمعه از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت این محور در مسیر شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،ولی تردد خودرو هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های تردد در محور هراز نیز گفت:‌در این محور تردد انواع تریلر همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ۲۴ امشب و همچنین از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی اضافه کرد:‌ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز جمعه ۱۵ تیرماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

شیرانی گفت:‌ در محور فشم نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۵ تیرماه محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان ( ابتدای پیچ آریانا ) بصورت یکطرفه به سمت خروجی فشم اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

نظر شما